ПФУ вже оцифрував 650 тис сканів паперових трудових

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Голова ПФУ: «Із 10.06.2021 подавати скани трудових — вже обов’язок роботодавця»

ПФУ вже оцифрував 650 тис сканів паперових трудових

Перехід на електронні трудові книжки стартував. 10 червня набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-ІХ.

Про деталі втілення нових прогресивних технологій в життя розповів Голова правління ПФУ Євгеній Капінус в інтерв’ю «Електронна трудова: офіційний старт».

З 10 червня надавати відомості з паперових трудових книжок про трудову діяльність своїх працівників до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування — це вже не бажання, а обов’язок роботодавців, зауважив очільник Пенсійного Фонду.

Спеціалісти ПФУ сформують кінцевий варіант електронної трудової книжки після звірки наданих скан-копій трудової книжки із даними з персональної картки Реєстру застрахованих осіб. Якщо трудова книжка успішно оцифрована — дані про періоди роботи і наявний страховий стаж доступні в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Роботодавець зможе передати на зберігання працівнику оригінал паперової трудової після того, як оцифрує її. Якщо працівник виявить бажання, то паперову трудову і надалі, на його вимогу, роботодавець вестиме паралельно із електронним варіантом трудової — вноситиме записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення.

Документи про освіту, народження дітей та службу в армії сканують і передають окремо. Ці документи також вносять до електронної трудової книжки і фіксують в Реєстрі застрахованих осіб.

Дані з електронної трудової книжки надаватимуть тільки працівнику або іншим особам виключно за його згодою, наданою через електронний кабінет на веб-порталі ПФУ.

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри

За матеріалами ПФУ


⚡ ТОП-5 консультацій ⚡


Робочий час: облік, обмеження та практичні кейси

Статті за темою

Усі статті за темою

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
113

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14448

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9335

Позитивний HR-бренд: ключ до успіху

У сучасному бізнес-середовищі компанії, які прагнуть досягти високих результатів, повинні не лише конкурувати за клієнтів, а й активно залучати та утримувати талановитих працівників. Однак у конкурентному світі здобуття кваліфікованих кадрів є не менш важливим завданням. Ось тут на допомогу приходить HR-бренд — стратегічний підхід до формування репутації компанії як роботодавця. Як створити та підтримувати позитивний імідж компанії — у статті.
115

Реформа системи встановлення інвалідності в дії: що потрібно знати роботодавцю

З 1 січня 2025 року в Україні набула чинності реформа системи встановлення інвалідності, яка передбачає заміну медико-соціальних експертних комісій (МСЕК) на експертні команди з оцінювання повсякденного функціонування особи, що працюватимуть при лікувальних закладах. Ліквідація МСЕК в Україні викликала низку питань, як серед працівників, так і серед роботодавців. Наші експерти підготували відповіді на найактуальніші з таких питань.
1114

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді