Перехід на електронні трудові книжки стартував. 10 червня набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-ІХ.
Про деталі втілення нових прогресивних технологій в життя розповів Голова правління ПФУ Євгеній Капінус в інтерв’ю «Електронна трудова: офіційний старт».

З 10 червня надавати відомості з паперових трудових книжок про трудову діяльність своїх працівників до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування — це вже не бажання, а обов’язок роботодавців, зауважив очільник Пенсійного Фонду.
Спеціалісти ПФУ сформують кінцевий варіант електронної трудової книжки після звірки наданих скан-копій трудової книжки із даними з персональної картки Реєстру застрахованих осіб. Якщо трудова книжка успішно оцифрована — дані про періоди роботи і наявний страховий стаж доступні в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Роботодавець зможе передати на зберігання працівнику оригінал паперової трудової після того, як оцифрує її. Якщо працівник виявить бажання, то паперову трудову і надалі, на його вимогу, роботодавець вестиме паралельно із електронним варіантом трудової — вноситиме записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення.
Документи про освіту, народження дітей та службу в армії сканують і передають окремо. Ці документи також вносять до електронної трудової книжки і фіксують в Реєстрі застрахованих осіб.
Дані з електронної трудової книжки надаватимуть тільки працівнику або іншим особам виключно за його згодою, наданою через електронний кабінет на веб-порталі ПФУ.
експерт Експертус Кадри
За матеріалами ПФУ
За правильними відповідями ми зарахуємо частину курсів, і програма скоротиться
⚡ ТОП-5 консультацій ⚡
- Класифікатор професій
- Відсторонення невакцинованого працівника
- Зразок оформлення наказу за ДСТУ 4163:2020
- Звіт про квоту 2022
- Трудовий договір