Розрахунок у формі електронного документа Фонду соцзахисту осіб з інвалідністю надійде у електронний кабінет підприємства на вебпорталі ПФУ
Які кадрові звіти складати у 2023 році
10 березня 2023 року ПФУ спільно з Фондом соцзахисту осіб з інвалідністю затвердили Порядок надсилання розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв'язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік (Постанова Правління ПФУ від 10.03.2023 № 14-1, Наказ Фонду соцзахисту осіб з інвалідністю від 10.03.2023 № 17; далі — Порядок, Фонд).
Порядок визначає механізм, за яким ПФУ надсилатиме розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій підприємствам, що не виконали норматив із працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік (ч. 1 ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03.1991 № 875-XII, далі — Закон № 875).
Фонд створить оригінал розрахунку за унормованою формою та передасть його ПФУ. ПФУ надішле розрахунок через електроний кабінет підприємства, установи, організації або ФОП на вебпорталі електронних послуг ПФУ протягом 5-ти календарних днів з дня, як одержав його від Фонду.
Підприємства сплачують адміністративно-господарські санкції до 15 квітня року, наступного за роком, в якому порушили норматив (ст. 20 Закону № 875).
Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеню обчислюють виходячи з 120% річних облікової ставки Нацбанку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.
Порядок почне діяти з дня, як його офіційно опублікують.
Олена Петровська
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.