Розрахунок у формі електронного документа Фонду соцзахисту осіб з інвалідністю надійде у електронний кабінет підприємства на вебпорталі ПФУ
Які кадрові звіти складати у 2023 році
10 березня 2023 року ПФУ спільно з Фондом соцзахисту осіб з інвалідністю затвердили Порядок надсилання розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв'язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік (Постанова Правління ПФУ від 10.03.2023 № 14-1, Наказ Фонду соцзахисту осіб з інвалідністю від 10.03.2023 № 17; далі — Порядок, Фонд).
Порядок визначає механізм, за яким ПФУ надсилатиме розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій підприємствам, що не виконали норматив із працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік (ч. 1 ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03.1991 № 875-XII, далі — Закон № 875).
Фонд створить оригінал розрахунку за унормованою формою та передасть його ПФУ. ПФУ надішле розрахунок через електроний кабінет підприємства, установи, організації або ФОП на вебпорталі електронних послуг ПФУ протягом 5-ти календарних днів з дня, як одержав його від Фонду.
Підприємства сплачують адміністративно-господарські санкції до 15 квітня року, наступного за роком, в якому порушили норматив (ст. 20 Закону № 875).
Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеню обчислюють виходячи з 120% річних облікової ставки Нацбанку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.
Порядок почне діяти з дня, як його офіційно опублікують.
Олена Петровська
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.