Рідні військовослужбовця, який зник безвісти, можуть оформити його зарплату. Для оформлення заяви потрібен бланк, який можна отримати у регіонального координатора Уповноваженого зі зниклих безвісти або ж у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки.
Гарантії працівникам на час військової служби
Для оформлення грошового забезпечення знадобляться такі документи:
- копії сторінок паспорта всіх повнолітніх членів сім’ї з даними про прізвище, ім’я, по батькові й реєстрацію місця проживання (перебування);
- довідка про реєстрацію місця проживання або перебування (якщо цієї інформації немає в паспорті);
- копії довідки про присвоєння індивідуального податкового номера.
Також, якщо було укладено шлюб, знадобиться копія свідоцтва про це. Так само, якщо в родині є діти, потрібно мати з собою копії свідоцтв про їх народження.
Скачайте наказ про увільнення від роботи на час служби за контрактом
Для оформлення зарплати потрібно звертатися до ТЦК.
Зазначимо, йдеться про виплату грошового забезпечення за рахунок коштів Держбюджету відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей».
За матеріалами Кабінету Міністрів України
Зверніть увагу, що саме обов’язкові реквізити надають документу юридичної сили та доказовості
Преміювання працівників — це ефективний інструмент мотивації персоналу, який дозволяє стимулювати працівників до досягнення кращих результатів та підвищення продуктивності. Правильно побудована система преміювання сприяє створенню позитивного робочого клімату, підвищенню лояльності працівників та загальному успіху підприємства.
Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру та здійснює розрахунок середньосписочної чисельності працівників. Наш калькулятор середньооблікової кількості працівників допоможе обрахувати таку кількість за вибраний період часу.
Номенклатура справ 2026 — це систематизований перелік справ, які створюються у діяльності підприємства, установи чи організації протягом року. Вона є основою для правильного ведення діловодства, архівування та забезпечення збереженості документів
В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті