Пенсійний фонд нагадав, що перевірити страховий стаж можна онлайн на порталі організації. Тут відображатимуться дані, наявні в Реєстрі застрахованих осіб.
Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану
Так, щоб перевірити свій страховий стаж, потрібно:
- авторизуватись на порталі та увійти до особистого кабінету;
- обрати «Налаштування» (піктограма) у верхній правій частині екрану;
- обрати «Профіль користувача» в меню, що випадає;
- обрати закладку «Страхові дані» (тут і відображатиметься загальний страховий стаж).
Водночас у ПФУ закликали бути уважними під час сканування трудових книжок та обов'язково проводити попередній аудит документів.
Додати нову інформацію про періоди праці можу як страхувальник, так і сама застрахована особа. Подати скановані копії документів на вебпорталі Пенсійного фонду України можна в один з цих способів:
- у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування (трудова книжка, військовий квиток, документи про навчання);
- в оцифрованому вигляді — шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду України, до якого додаються скановані копії документів, і на підставі яких створюється запис.
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.