Як правильно визначити, з яким територіальним центром комплектування взаємодіяти?
Пояснення надали юрист із трудового права, сертифікований експерт із військового обліку Юлія Видиборець та начальник групи організації бронювання військовозобов'язаних мобілізаційного управління Головного управління персоналу Генштабу ЗСУ Андрій Бобков.
До якого ТЦК подавати повідомлення про зміну облікових даних
Випадки, у яких потрібно повідомити про зміну облікових даних працівників, які перебувають на персональному військовому обліку в державному органі, органі місцевого самоврядування, на підприємстві, установі чи організації (далі — підприємства), та строки повідомлення, визначає Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затверджений постановою КМУ від 30.12.2022 № 1487.
Мета, задля якої підприємства подають повідомлення:
- забезпечити оперативне оновлення даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів в облікових документах ТЦК в цілях персонально-якісного обліку в державі;
- поінформувати ТЦК про роботодавця, з яким він може комунікувати, наприклад, у питаннях виклику працівника (коли йдеться про повідомлення про прийняття/звільнення з роботи).
Вам також може стати у пригоді:
Повідомлення подають до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (далі — ТЦК), в якому перебуває на військовому обліку призовник, військовозобов’язаний або резервіст.
Оновіть на стенді Правила військового обліку
Ведення військового обліку — обов'язкова умова діяльності підприємства будь-якої форми власності. Порядок військового обліку до цього часу викликає низку питань у зв’язку з динамічністю законодавства у цій сфері. Матеріал стане вашим путівником під час організації військового обліку на підприємстві з нуля, адже містить усі головні, як законодавчі, так і практичні положення про військовий облік для ведення обліку військовозобов'язаних
Військовий облік працівників — це одна з обов’язкових функцій роботодавця. Кадровики відповідають за те, щоб усі призовники, військовозобов’язані та резервісти були належним чином поставлені на облік, а дані про них — своєчасно оновлювалися. Як вести військовий облік працівників онлайн? Чи повністю електронна форма військового обліку замінила паперовий військовий облік? Усе про облік військовозобов’язаних в електронному вигляді — у статті
В умовах воєнного стану питання військового обліку набуває особливої актуальності. Кожне підприємство, установа чи організація зобов’язані забезпечувати належне ведення військово-облікових документів та взаємодіяти з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП). Саме тому план роботи з військового обліку на 2026 рік є обов’язковим для кадрової служби. Він дозволяє систематизувати всі заходи, контролювати своєчасність виконання завдань і бути готовими до перевірок
В умовах воєнного стану в Україні актуальність належного ведення військового обліку значно зросла. Відповідальність за цей напрям роботи на підприємстві або в установі несе спеціально призначена особа — інспектор з військового обліку. Саме для такої посадової одиниці має бути розроблена чітка посадова інструкція, яка регламентує її обов’язки, права та відповідальність. Посадова інструкція відповідального за військовий облік на підприємстві — у статті, залишилось тільки скачати.
Державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації незалежно від форми власності та підпорядкування зобов’язані вести військовий облік працівників. Порушення правил військового обліку — досить поширена проблема на сьогодні. Розглянемо, яка відповідальність за порушення у сфері військового обліку передбачена законодавством та які особливості притягнення до відповідальності за порушення ведення військового обліку.