НАЗК оновлює порядок ведення реєстру е-декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Новий Порядок почне діяти з 01 грудня 2021 року

НАЗК оновлює порядок ведення реєстру е-декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Оновлений Порядок формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі — Порядок) затверджений наказом НАЗК від 23.07.2021 № 448/21.

Як звільняти посадових осіб місцевого самоврядування

Порядок визначає процедуру формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр).

До Реєстру включатимуть:

  • декларації, у т. ч. виправлені. Форма декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, Порядок її заповнення та подання затверджені наказом НАЗК від 23.07.2021 № 449/21;
  • повідомлення про відкриття суб’єктом декларування або членом його сім’ї валютного рахунка в установі банку-нерезидента, передбачені Законом України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII . Такі повідомлення не оприлюднюватимуть у публічній частині Реєстру;
  • повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування.
Чекліст типових помилок у деклараціях осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Суб’єкт декларування після спливу 5-ти річного строку з дня припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування інформуватиме НАЗК про необхідність видалення документів, які були подані ним подані до Реєстру.

НАЗК залишатиме без розгляду та повертатиме заяви, які не містять інформації та додатків, не пізніше 10 робочих днів із зазначенням зауважень до наданих документів.

НАЗК розглядатиме заяви протягом 20 робочих днів з метою з’ясувати невиконання заявником функцій держави або місцевого самоврядування на підставі наданих документів та з урахуванням інформації, що містить Реєстр.

У разі підтвердження інформації НАЗК видалятиме документи особи з публічної частини Реєстру. Якщо НАЗК встановить, що заявник виконує функції держави або місцевого самоврядування або не виконує зазначені функції менше останніх 5-ти років, документи залишатимуть у Реєстрі.

Наказ НАЗК від 23.07.2021 № 448/21 почне діяти з 01 грудня 2021 року, але не раніше дня, коли його офіційно опублікують. Відповідно, з цієї ж дати втратить чинність Рішення НАЗК «Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» від 10.06.2016 № 3.

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
66

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
175

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
224

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14917

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9920

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді