У норматив з працевлаштування осіб з інвалідністю зарахують замовлення послуг в організаціях осіб з інвалідністю

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
10-ПОІ зможете подавати через інтрнет

У норматив з працевлаштування осіб з інвалідністю зарахують замовлення послуг в організаціях осіб з інвалідністю

План заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року затверджений розпорядженням КМУ від 04.08.2021 № 883-р.

Як скласти звіт 10-ПОІ про виконання нормативу з працевлаштування осіб з інвалідністю

У планах держави — створити механізм виконання роботодавцями нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю, через замовлення послуг чи товарів у підприємств, власники та працівники яких — організації осіб з інвалідністю. Інформацію про такі організації міститиме спеціальний реєстр підприємств, які надають соціальні послуги, працевлаштовують осіб з інвалідністю або забезпечують їх зайнятість.

План заходів визначає, зокрема такі завдання для міністерств, інших органів виконавчої влади, обласних та Київської міської держадміністрацій:

  • цифровізувати деякі адміністративні послуги. На заміну паперовим носіям запровадити електронну форму для реєстрації роботодавців у територіальних відділеннях Фонду соцзахисту осіб з інвалідністю та звітів про працевлаштування осіб з інвалідністю;
  • оптимізувати діяльність Фонду соцзахисту осіб з інвалідністю — зробити прозорими і відкритими усі процеси та процедури, в т. ч. цільове використання коштів на заходи, що сприятимуть реальній зайнятості осіб з інвалідністю.

Цей план заходів створювали 15 міністерств, 47 громадських організацій та аналітичних центрів — повідомила заступниця міністра розвитку громад та територій Наталія Козловська. До нього увійшли понад 250 проектів за напрямами: фізична доступність громадських будівель, доступність шкільної освіти, створення стандартів інфраструктурної безбар’єрності, доступ до інтернету та інформації, участь у громадському житті, економічна безбар’єрність тощо.

Нагадаємо — ініціатор розробки Національної стратегії за Указом президента України «Про забезпечення створення безбар’єрного простору в Україні» від 03.12.2020 № 533/2020 — перша леді України Олена Зеленська. План заходів на 2021-2022 роки координував міністр розвитку громад та територій України Олексій Чернишов.

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри

За матеріалами ЕВА

Та КМУ


⚡ ТОП-5 консультацій ⚡


додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
204

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
540929

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
68955

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
387

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
617

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді