Типові форми наказів не є обов’язковими, — Держстат

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Роботодавець може складати кадрові накази за формами, відмінними від типових

Типові форми наказів не є обов’язковими, — Держстат

Держстат затверджує типові форми первинної облікової документації, необхідної для проведення статистичних спостережень (ст. 14 Закону України «Про державну статистику» від 17.09.1992 № 2614-XII).

Чи є порушенням складання кадрових наказів за формами, відмінними від типових

Типові форми первинної облікової документації зі статистики праці:

  • систематизують та визначають стандартний уніфікований перелік показників, необхідних для складання форм державних статистичних спостережень із праці;
  • полегшують підприємствам їх ведення, зокрема — в електронній формі.

Накази: складання, реєстрація, формування у справи

Вимоги типових форм передбачають обов’язковість первинного обліку показників, зазначених у цих формах. Тобто під «обов’язковістю» слід розуміти насамперед не обов’язковість використання саме типових форм, а необхідність вести первинний облік в цілому (Лист Держстату «щодо ведення первинного обліку за типовими формами» від 25.08.2021 р. N 19.1.2-26/О-117-21/122).

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
81

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
193

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
231

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14946

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9952

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді