У закладах громадського харчування діятимуть нові протиепідемічні заходи

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Керівник призначає особу, відповідальну за виконання протиепідемічних заходів

У закладах громадського харчування діятимуть нові протиепідемічні заходи

Головний державний санлікар затвердив нові протиепідемічні заходи в закладах громадського харчування на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (Постанова МОЗ від 06.09.2021 № 13).

Перелік тимчасових рекомендацій для організації роботи підприємств під час карантину через COVID-19

Заклади громадського харчування під час роботи зобов’язані:

  • дотримувати протиепідемічних заходів та запобігати ускладненню епідемічної ситуації;
  • обслуговувати відвідувачів відповідно до вимог санітарного законодавства, законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, вимог, встановлених КМУ на період карантину.

Відповідає за організацію та виконання протиепідемічних заходів — керівник або адміністратор закладу.

Як оформити відсутність працівника через вакцинацію

Особа, яку призначили відповідальною за дотриманням протиепідемічних заходів:

  • щодня контролює виконання заходів;
  • проводить роз'яснювальну роботу з персоналом про індивідуальні заходи профілактики та реагування на появу симптомів COVID-19 серед персоналу;
  • інформує персонал про вакцинацію, профілактику та протидію поширенню COVID-19;
  • розробляє алгоритми дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаною з реєстрацією випадків захворювання на COVID-19 серед персоналу;
  • не допускає до роботи персонал, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
  • проводить інструктаж для персоналу про запобігання поширенню COVID-19, дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічні заходи.

Попередня постанова МОЗ «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах громадського харчування на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 30.12.2020 № 57 втратила чинність.

Олена Петровська

додаток

Головні зміни у трудовому законодавстві за І півріччя 2025 року

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
39

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
538092

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
67715

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
293

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
501

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді