Як організувати працівникам безпечне місце для роботи

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Особливості роботи в офісі

Організовуємо безпечне робоче місце правильно

Конституція гарантує кожному право на належні, безпечні і здорові умови праці.

Атестація робочих місць за умовами праці

Роботодавці досить часто шукають шляхи економії у напрямку мінімізації витрат на забезпечення прийнятних умов праці. Робота в офісах, що розташовані у підвальних, складських, тісних, малоосвітлених і поганопровітрюваних приміщеннях, не є рідкістю для сьогоднішніх офісних працівників.

Працівник повинен працювати максимально ефективно і відповідально, тому безпечні умови праці – не тільки запорука комфортного існування працівників у межах офісу, а в першу чергу – їх здоров’я та працездатності, а відтак і прибутковості підприємства.

При організації роботи офісного працівника необхідно звернути увагу на:

  • приміщення
  • організацію та обладнання робочого місця
  • безпеку під час роботи з персональним комп’ютером
  • мікроклімат
  • освітлення
  • рівні шуму і вібрації
  • електробезпеку
  • режим праці та відпочинку

Основні фактори ризиків, які чекають на працівника в офісі, пов’язані, перш за все, з малорухливим способом життя. Це в свою чергу провокує серйозні хронічні захворювання.

Офісному працівнику треба пам’ятати – сидіти шкідливо. Найбільшої шкоди здоров’ю завдає брак руху. Десять років в офісному кріслі можуть на 44% збільшити ризик розвитку раку товстої і прямої кишки, а ті, хто проводять за робочим столом понад 9 годин на день, ризикують заробити серцево-судинні захворювання і діабет.

Наслідки малорухливого способу життя:

  • болі у спині і шиї
  • остеохондроз
  • порушення зору
  • головний біль
  • запаморочення

Важливе значення мають ергономічні показники робочого місця. Незручна поза за столом призводить до утворення областей м’язової напруги і спазмів. Результат – болі у спині і шиї, напруження і мігрень. Це означає, що розмір стільця і столу мають пряме відношення до того, наскільки комфортно вам буде працювати.

Ще однією суттєвою проблемою є неврологічні захворювання.

Як знайти лабораторії, що проводять гігієнічні дослідження, для атестації робочих місць за умовами праці

Безперервна робота за комп’ютером несе загрозу для очей. Незалежно від того, носите ви окуляри чи ні, за комп’ютером ви моргаєте приблизно у 5 разів рідше, ніж зазвичай. Як результат, розвивається синдром сухого ока. Він виявляється у бажанні потерти очі, різях, дискомфорті й печінні.

Щоб уникнути погіршення тану здоров'я, необхідно дотримуватись режиму відпочинку і праці:

  • щогодини влаштовуйте 5-10ти хвилинні перерви від монітора
  • робіть невеличку розминку як для м’язів, так і для очей
  • в обід вийдіть на неспішну прогулянку
  • не забувайте вдома робити фізичні вправи або відвідуйте басейн
  • правильно харчуйтеся та зберігайте водний баланс

За матеріалами Управління Держпраці у Сумській області

Зміни до Закону Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66602

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
218

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
329

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
366

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15472

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді