Так, якщо зберігаються трудові функції і жодна з істотних умов трудового договору лікаря не змінюється

Не вважається переведенням, що потребує згоди працівника, переміщення його на тому ж підприємстві на інше робоче місце, в інший структурний підрозділ на території підприємства в межах тієї ж місцевості, доручення роботи на іншому механізмі або агрегаті при продовженні роботи за тією ж спеціальністю, кваліфікацією чи посадою і з тими ж істотними умовами праці. Однак і переміщення не може бути безмотивним, не обумовленим інтересами виробництва (п. 31 постанови Пленуму Верховного Суду України «Про практику розгляду судами трудових спорів» від 06.11.1992 № 9).
Як оформити переміщення
Роботодавець не має права переміщати працівника на роботу, протипоказану йому за станом здоров’я.
Перемістити працівника можна у межах спеціальності, кваліфікації чи посади, обумовленої трудовим договором. Таке переміщення передбачає зміну:
- робочого місця, а саме — місця, де працівник виконує роботу;
- структурного підрозділу у тій самій місцевості;
- механізму чи агрегату, на якому працівник виконує роботу.
Переміщення оформлюйте тільки за умови, що жодна з істотних умов трудового договору працівника не зміниться.
Як оформити переведення
Зміна істотних умов праці включає зміну системи та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміну розрядів і найменування посад та інших. Перелік істотних умов праці не є вичерпним.
Про зміну істотних умов праці працівнику повідомляють не пізніше ніж за два місяці (ч. 3 ст. 32 КЗпП).
Якщо колишні істотні умови праці зберегти неможливо, а працівник не згоден продовжувати роботу в нових умовах, то трудовий договір припиняють за пунктом 6 статті 36 КЗпП.
За матеріалами Експертус Кадри
Як без проблем скласти та вести табель обліку, особові справи; розробити та затвердити ПВТР, колективний договір, штатний розпис та усі інші кадрові процедури і документи в одному курсі
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.