
Уряд змінив умови, за якими невакциновані українці, що перехворіли на COVID-19, зможуть отримати цифровий сертифікат про одужання.
Що зробити кадровику, якщо працівник захворів на COVID-19
Сертифікат формуватимуть для тих, у кого лікар встановив діагноз COVID-19 та вніс відповідний медичний запис в електронну систему охорони здоров’я (ЕСОЗ).
Документ в застосунку або на порталі Дія стане доступним через 15 днів після того, як лікар підтвердить діагноз COVID-19.
Відповідні зміни до Порядку формування та використання сертифіката, що підтверджує вакцинацію від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби, затвердженого постановою КМУ від 29.06.2021 № 677 Кабмін вніс постановою від 04.11.2021 № 1156.
Як організувати роботу підприємства під час карантину
Термін дії COVID-сертифікату про одужання — 90 діб. Попередня редакція документу передбачала, що такий сертифікат діятиме 180 днів. Сформувати його зможете не більше двох разів на рік.
Новий COVID-сертифікат буде двох видів:
- Внутрішній — він дозволятиме працювати, відвідувати заклади та пересуватись в жовтій та червоній зонах епіднебезпеки без обмежень;
- Міжнародний — для перетину кордону 45 країн, які входять до Довірчої мережі е-здоров’я ЄС.
За інформацією МОЗ, сертифікат про одужання зможуть сформувати тільки ті, у кого лікар встановив діагноз COVID-19 після запуску функціоналу нового сертифікату, тобто з 8 листопада 2021 року та надалі. Документ не згенерують ті, чий діагноз COVID-19 встановили до появи нового типу сертифікату, тобто у 2020 році чи раніше у 2021 році.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами МОЗ
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.