Уряд оновив процедуру обрання керівника закладу вищої освіти

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Зміни мінімізують спірні питання під час першого та другого туру виборів

Уряд оновив процедуру обрання керівника закладу вищої освіти

На засіданні 17 листопада 2021 року Кабмін вніс зміни до Методичних рекомендацій щодо особливостей виборчої системи та порядку обрання керівника закладу вищої освіти, затверджених постановою КМУ від 05.12.2014 № 726.

Керівників закладів вищої освіти обиратимуть у два тури

З актуальним текстом Метод рекомендацій можете ознайомитися в системі Експертус:Кадри.

Зміни вдосконалюють процедуру виборів керівника закладу вищої освіти та мінімізують виникнення спірних питань під час першого та другого туру виборів.

Які документи подають при прийнятті на роботу

Відповідно до оновленої процедури:

  • оголошення про проведення конкурсу розміщують засновник та заклад вищої освіти на офіційних вебсайтах не пізніше, ніж за два місяці до закінчення строку контракту особи, яка обіймає посаду керівника, або протягом тижня з дня утворення вакантної посади;
  • усі кандидати проходять перевірку, передбачену Законом України «Про очищення влади». Якщо за результатами перевірки кандидат належить до осіб, до яких застосовують заборону обіймати керівні посади, претенденту відмовляють у призначенні на посаду керівника;
  • переможцем виборів вважають кандидатуру, яка набрала понад 50% голосів осіб, які мають брати право у виборах. Якщо проводитимуть другий тур – переможцем вважатимуть кандидатуру, яка набере понад 50% голосів осіб, які взяли участь у голосуванні.

Відповідні зміні затверджені постановою КМУ від 17.11.2021 № 1195.

Претенденти для участі у конкурсі подаватимуть копію трудової книжки та / або інших документів, які підтверджують стаж роботи (у разі наявності), або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри

За матеріалами КМУ


⚡ ТОП-5 консультацій ⚡


додаток

Робота неповнолітніх: правові норми, обмеження та практичні аспекти оформлення

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
161

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
539682

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
68299

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
330

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
559

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді