До Управління Держпраці у Житомирській області надходять звернення від працівників, яких відсторонили через відсутність щеплення проти COVID-19, в яких вони просять перевірити процедуру відсторонення. Для проведення таких перевірок є певні умови.
Про це розповів начальник Управління Держпраці у Житомирській області Сергій Сечін у прямому ефірі на UA:Житомир.
"Ми отримуємо звернення-скаргу від працівників, яких відсторонили від роботи через відсутність щеплення проти COVID-19 і зобов’язані, на підставі такого звернення, звернутися до Центрального апарату Держпраці і отримати погодження для проведення позапланової перевірки. Тільки на підставі погодження ми готуємо розпорядчі документи – наказ і направлення, в яких зазначено куди виходимо, коли та хто проводитиме перевірку. Після цих процедур наш державний службовець-інспектор має право вийти на перевірку у навчальний заклад", – розповів Сергій Сечін.
Начальник Управління пояснив, що підстави для здійснення позапланових перевірок визначені ст. 6 Закону «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
"У разі виявлення порушень процедури відсторонення, інспектор виносить припис адміністрації навчального закладу для негайного виконання. В той же час, отримавши копію акту такої перевірки, відсторонений працівник може звернутися до суду, щоб зобов’язати адміністрацію навчального закладу скасувати наказ і поновити на роботі з того часу, коли людина була відсторонена", – додав Сергій Сечін.
З початку листопада до Управління Держпраці надійшло 11 звернень від відсторонених невакцинованих працівників.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.