Детально про особливості функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи керування спеціальними перепустками «Карантин»

Оформлення відпустки на час карантину за новим ДСТУ
У Києві затвердили тимчасовий порядок функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи керування спеціальними перепустками «Карантин». Відповідне рішення затвердили протоколом засідання штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації № 19 від 10.12.2021 року.
Як організувати роботу підприємства під час карантину
Перший заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Олексій Кулеба повідомив, що наразі київська влада не планує запроваджувати спецперепустки чи обмежувати роботу громадського транспорту.
«Це технічне рішення, яке дозволить за виняткової потреби швидко запровадити такий інструмент. Наразі таких планів немає», – наголосив Олексій Кулеба.
Він додав, що запровадження обмежень залежить від рівня захворюваності та епідемічних показників.
Як організувати дистанційну роботу під час карантину
«Наразі вакцинація – це єдиний спосіб запобігти майбутнім локдаунам та потраплянню у «червону зону». Закликаю всіх, хто ще не вакцинувався, зробити це у найближчому пункті щеплення. Будьте свідомими – дотримуйтеся карантинних обмежень, бережіть себе та оточуючих. Місто зі свого боку готове до будь-яких сценаріїв розвитку», – сказав перший заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень.
За матеріалами КМДА
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.