Національне агентство з питань запобігання корупції пояснило, як змінилися правила подання виправленої декларації після поновлення електронного декларування.
Які декларації мають подати публічні службовці
Так, раніше декларанти могли подавати виправлену декларацію до трьох разів та впродовж семи днів після подання самої декларації. Тепер виправлення можливе лише одноразово — проте збільшено термін для цього ( 30 днів після подання декларації).
Крім того, якщо 30 днів з моменту подачі вже минули, а ви виявили помилку, варто повідомити НАЗК про ці виявлені невідповідності. Якщо інформацію подано до початку проведення повної перевірки декларації, відомство має розглянути її.
Водночас у НАЗК уточнили, що вони не зобов'язані надавати письмову відповідь на повідомлення в персональному електронному кабінеті Реєстру про виявлені недостовірні відомості.
Зауважимо: кампанія декларування за 2021 та 2022 роки завершиться 31 січня 2024 року. Декларації ж за 2023 рік потрібно буде подати у проміжок з початку 2024 року і до 31 березня.
За матеріалами Національного агентства з питань запобігання корупції