
Зразки документів за ДСТУ 4163:2020
НАЗК підготувало оновлену редакцію роз’яснень, що охоплює понад 200 найпоширеніших питань.
У роз’ясненнях можна знайти відповіді на те, як правильно декларувати спадщину та чи потрібно декларувати «ковідну тисячу».
З роз’ясненнями можна ознайомитися в Базі знань НАЗК.
На початку січня роз’яснення також з’являться у форматі зручного посібника, який допоможе декларантам легше та швидше орієнтуватися у матеріалі.
Як НАЗК удосконалило роз’яснення?
- У роз’ясненнях з’явилися відповіді на нові питання, що найчастіше надходять до НАЗК від декларантів, а саме: як дізнатися назву вашої територіальної громади для заповнення адресних блоків, як декларувати майно, яке ви взяли в лізинг, чи потрібно декларувати аліменти, та інші.
- З 1 грудня запрацювала нова форма декларації. У роз’ясненнях ви можете знайти як заповнювати змінені чи нові блоки, що з’явилися у формі. НАЗК розповідає, як правильно заповнити блок «Для ідентифікації за межами України», де потрібно буде декларувати документи для посвідчення особи за кордоном. Для того, щоб ознайомитися з новими блоками та правилами їх заповнення, ви також можете скористатися Порядком заповнення декларації .
Будь-яке роз’яснення в Базі знань можна знайти швидко та легко за ключовими словами в пошуку.
За матеріалами НАЗК
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.