
Зразки документів за ДСТУ 4163:2020
Уряд затвердив Порядок організації та здійснення загальновійськової підготовки громадян України до національного спротиву (далі — Порядок) постановою КМУ від 29.12.2021 № 1443.
Порядок визначає процедуру, за якою здійснюватимуть підготовку в мирний час та особливий період. Загальновійськову підготовку проходитимуть громадяни допризовного, призовного віку, військовозобов'язані, резервісти та інші категорії громадян, які виявили бажання долучитися до нацспротиву.
Відео: Військовий облік жінок: алгоритм дій відділу кадрів та інструменти, що убезпечать від штрафів
Загальновійськова підготовка поділяється на початкову і базову підготовку.
Початкову підготовку організовуватиме МОН разом з Міноборони. Таку підготовку включатимуть до Держстандарту профільної середньої освіти, яку реалізують на третьому рівні повної загальної середньої освіти в закладах загальної середньої освіти, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та інших закладах освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти.
Базову підготовку організовуватиме та проводитиме Міноборони разом з місцевими держадміністраціями, органами місцевого самоврядування, волонтерськими, громадськими та спортивними організаціями.
Базову підготовку проводитимуть відповідно до вимог наказів і директив Міноборони, Головнокомандувача ЗСУ, Генштабу ЗСУ на підставі досвіду, отриманого під час ведення бойових дій в районі проведення ООС, стандартів підготовки збройних сил держав — членів НАТО.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами КМУ
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.