Підвищення кваліфікації: експерт розповідає, хто має оплачувати

Автор
шеф-редактор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, експерт з трудового права, Київ
Розібратись допоможе шеф-редактор «Експертус Кадри» Ірина Житкова

Підвищення кваліфікації: експерт розповідає, хто має оплачувати Хто оплачує підвищення кваліфікації відповідального за ведення військового обліку

Питання оплати підвищення кваліфікації працівника, який веде персональний військовий облік на підприємстві, врегульовує Закон України «Про професійний розвиток працівників» від 12.01.2012 № 4312-VI (далі — Закон № 4312):

професійний розвиток працівників фінансує роботодавець за рахунок власних коштів та інших не заборонених законодавством джерел

частина перша статті 15 Закону № 4312

Працівник може оплатити підвищення кваліфікації власним коштом або коштом інших фізичних чи юридичних осіб тільки у випадку, якщо він має таке бажання.

Як провести скорочення чисельності та штату

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренди управління персоналом: від адаптивності до інклюзивності

Управління персоналом сьогодні стикається з безліччю нових викликів і змін, що пов’язані з глобальними економічними, соціальними та технологічними трансформаціями. Тренди у сфері управління персоналом мають величезний вплив на те, як компанії взаємодіють зі своїми працівниками, як вони адаптуються до змін у світі праці та як створюють сприятливе робоче середовище. Усе про технології та підходи роботи кадрових служб — у статті.
135

Як ознайомити працівників з кадровими документами під особистий підпис

Ви можете обрати із трьох способів ознайомлення працівників із документом. Який саме обрати — залежить від кількості місця в документі та кількості працівників, що мають підписати його
93404

Курси кадровиків

Здобувати освіту онлайн — не лише тренд, а й спосіб зекономити час і кошти на дорогу, підлаштувати під себе розклад і перейняти досвід від кращих фахівців у своїй галузі. Які дистанційні курси для кадровиків обрати?
19109

Як ФОП має зберігати кадрові документи

ФОП має забезпечити збереженість документів із кадрових питань. Утім, нормативні вимоги щодо зберігання документів визначені тільки для підприємств, установ та організацій
5787

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді