Підвищення кваліфікації для педагогів: оплата з та без відриву від роботи

Підкажемо, якими вимогами слід керуватися під час оформлення та оплати

Підвищення кваліфікації для педагогів: оплата з та без відриву від роботиПрофспілка працівників освіти і науки України нагадала про основні правила оформлення та організація підвищення кваліфікації для вчителів:

  1. Педагогічні працівники виносять свої пропозиції.
  2. Педагогічна рада затверджує річний план підвищення кваліфікації (з відривом від освітнього процесу чи без). 
  3. Керівник закладу освіти видає наказ про підвищення кваліфікації.

Прикметно, що вид та форму обирає сам педагог (інституційна, дуальна, на робочому місці тощо).

Як оформити та оплатити підвищення кваліфікації працівників

Порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджений постановою КМУ від 21.08.2019 № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників», передбачає, що за вчителями під час практики з відривом від виробництва зберігають місце роботи та середню заробітну плату.

Інша урядова постанова гарантує також матеріальну компенсацію за проїзд до місця підвищення кваліфікації, проживання та харчування (за винятком дистанційного формату).

Що ж до оплати підвищення кваліфікації без відриву від виробництва, то тут слід керуватися Галузевою угодою (її положення є обов'язковими для включення до колективних договорів).

Так, керівникам закладів освіти рекомендовано забезпечити збереження заробітної плати при дистанційній формі підвищення кваліфікації вчителів (зокрема без відриву від освітнього процесу) та оплату праці за фактично виконаний обсяг навчального навантаження.

Відповідно, оплату за проведені заняття розраховують погодинно (на умовах самозаміни).

За матеріалами Профспілки працівників освіти і науки України

Як провести скорочення чисельності та штату

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренди управління персоналом: від адаптивності до інклюзивності

Управління персоналом сьогодні стикається з безліччю нових викликів і змін, що пов’язані з глобальними економічними, соціальними та технологічними трансформаціями. Тренди у сфері управління персоналом мають величезний вплив на те, як компанії взаємодіють зі своїми працівниками, як вони адаптуються до змін у світі праці та як створюють сприятливе робоче середовище. Усе про технології та підходи роботи кадрових служб — у статті.
135

Як ознайомити працівників з кадровими документами під особистий підпис

Ви можете обрати із трьох способів ознайомлення працівників із документом. Який саме обрати — залежить від кількості місця в документі та кількості працівників, що мають підписати його
93403

Курси кадровиків

Здобувати освіту онлайн — не лише тренд, а й спосіб зекономити час і кошти на дорогу, підлаштувати під себе розклад і перейняти досвід від кращих фахівців у своїй галузі. Які дистанційні курси для кадровиків обрати?
19108

Як ФОП має зберігати кадрові документи

ФОП має забезпечити збереженість документів із кадрових питань. Утім, нормативні вимоги щодо зберігання документів визначені тільки для підприємств, установ та організацій
5786

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді