Така допомога буде здійснюватися додатково до виплат, які проводяться за державними програмами, зокрема додатково до виплати внутрішньо переміщеним особам на проживання.

Мінсоцполітики спільно з ЮНІСЕФ розпочинають багатоцільову програму грошової допомоги для незахищених родин із дітьми, які постраждали через військове вторгненя рф та потребують фінансової підтримки.
Додаткові виплати в рамках програми мають посилити держпрограми підтримки внутрішньо переміщених осіб, започатковані нашим Урядом.
Вебінари, що допоможуть в роботі під час воєнного стану:
Допомогу зможуть отримати такі категорії:
1. Родини, які мають трьох і більше неповнолітніх дітей, з яких принаймні одна дитина не досягла двох років;
2. Cім’ї з двома або більше дітьми, де одна дитина має інвалідність.
Розмір виплат
Фіндопомога складає 2 220 грн для кожного члена сім’ї на місяць, але не більше як для п’ятьох людей. Виплату даватимуть одноразово на три місяці, тобто суму за три місяці одним платежем.
Така грошова допомога здійснюватиметься визначеним категоріям додатково до виплат, які проводяться за державними програмами, зокрема додатково до виплати внутрішньо переміщеним особам на проживання.
Бронювання працівників під час війни у Дії
Як отримати допомогу
Подати заявку на отримання допомоги можна на сайті: register.unicef.org.
На сайті необхідно заповнити анкету та обов’язково перевірити коректність внесених даних. Зокрема, потрібно буде надати інформацію про всіх членів сім’ї та банківський рахунок, на який буде здійснюватись виплата.
Фахівці ЮНІСЕФ та партнери розглянуть кожну заявку й перевірять достовірність інформації та відповідність усім критеріям. Учасникам Програми надійде СМС про ухвалене рішення.
Переказ має надійти за 4 тижні після подання заявки.
Якщо у вас виникнуть труднощі або додаткові питання, зверніться на гарячу лінію «Спільно» за номером: 0 800 600 017. Дзвінки безплатні та приймаються щодня з 8:00 до 22:00.
Міністерство соціальної політики України повідомляє, що наразі розглядається можливість розширити програму на інші вразливі категорії сімей.
Джерело: Мінсоцполітики
Любі читачі, з першого дня війни команда Експертус Кадри продовжує надавати професійну підтримку, публікувати роз’яснення про роботу в умовах воєнного стану. У разі, якщо вам потрібна консультація експерта чи детальніша інформаційна підтримка, ви можете передплатити доступ до системи «Експертус Кадри».
Втрата близької людини завжди є великим потрясінням для родини. У цей складний час держава, соціальні фонди та роботодавці надають фінансову підтримку у вигляді допомоги на поховання. Як оформлюється допомога на поховання працівника? Чи реалізовується на практиці допомога на поховання в Україні? Як виглядає зразок заяви на матеріальну допомогу на поховання? Відповіді на ці питання та усі нюанси, що тягне за собою грошова допомога на поховання — у статті
Основною умовою виплати матеріальної допомоги на оздоровлення працівнику є отримання ним щорічної основної відпустки чи її частини.
Для того, щоб отримати матеріальну допомогу на оздоровлення, потрібно оформити щорічну основну відпустку (або її частину). Матеріальна допомога на оздоровлення надається окремим категоріям працівників. Кому та як оформити матеріальну допомогу на оздоровлення, чи виплачувати таку допомогу під час воєнного стану? Відповідь на ці та інші запитання щодо надання матеріальної допомоги на оздоровлення знайдете у статті.
Надання матеріальної допомоги на оздоровлення на законодавчому рівні регламентовано тільки для підприємств, установ та організацій, які фінансують з бюджету. Недержавні підприємства можуть врегулювати це питання у колдоговорі.
Щоб підтримати працівників, роботодавець може надати разову нецільову благодійну допомогу (НБД) і не сплачувати податків. Зразки супровідних документів та особливості надання такої допомоги роз’яснюємо у статті