Літній курс успішного кадровика: скористайтеся нагодою прокачати свої професійні навички

Спеціальна ціна на раннє бронювання

Літній курс успішного кадровика: спеціальна ціна на раннє бронювання

Запрошуємо вас взяти участь у Літньому курсі успішного кадровика, що відбудеться 21 червня у Києві. 

ВЗЯТИ УЧАСТЬ

Обирайте для себе найбільш зручний формат зустрічі: онлайн чи офлайн. Програма передбачає розбір найбільш актуальних аспектів роботи кадровика. 

У програмі такі теми:

  • Нові підстави звільнення у КЗпП
    • Державна та комерційна таємниця, конфіденційна інформація, відповідальність за розголошення.
    • Як звільнити працівника за порушення правил поведінки на підприємстві.
  • Звільнення з ініціативи роботодавця, судова практика
    • Звільнення за прогул.
    • Звільнення у зв’язку з тривалою відсутністю на роботі.
    • Припинення трудового договору у зв’язку зі смертю працівника.
  • Бронювання працівників
    • Зміни у порядку бронювання.
    • Практичні кейси зі складних питань, не врегульованих законодавством.
  • Військовий облік, мобілізація
    • Новації мобілізаційного закону, які впливають на обов’язки роботодавців.
    • Зміни з 18.05.2024 у порядку військового обліку, повноваженнях ТЦК та збільшення штрафів: огляд та аналіз наслідків.

Літній курс успішного кадровика: спеціальна ціна на раннє бронювання

Серед наших лекторів: 

  • Юлія Миколаєць, партнер Юридичної фірми STATUS, член Ради Комітету медичного і фармацевтичного права та біоетики України НААУ;
  • Ольга Догадіна, керівник експертної групи Експертус Кадри;
  • Олена Петровська, провідний експерт з трудового законодавства Експертус Кадри;
  • Юлія Видиборець, юрист, сертифікований експерт з військового обліку.

 Літній курс успішного кадровика: спеціальна ціна на раннє бронювання  Детальніше про офлайн-формат

 Літній курс успішного кадровика: спеціальна ціна на раннє бронювання Детальніше про онлайн-формат

Захід розпочнеться о 10.30, проте учасникам формату наживо потрібно буде зібратися на пів години раніше, щоб пройти реєстрацію. Бонус — ранкова кава перед початком заходу та перерва, впродовж якої ви зможете випити келих шампанського та обговорити почуте з колегами.

Вартість квитка — 4 600 грн (для онлайн-учасників — 3 300 грн). Для тих, хто планує свої справи заздалегідь, маємо приємний бонус — раннє бронювання участі за спеціальною ціною.

Звертайтеся до нас на безплатний номер 0 800 21 23 12

Також ви можете придбати квитки онлайн.

Зауважте: ви матимете доступ до усіх презентацій лекторів в особистому кабінеті id.expertus.com.ua.

  • Новації мобілізаційного закону, які впливають на обов’язки роботодавців
  • Зміни з 18.05.2024 у порядку військового обліку, повноваженнях ТЦК та збільшення штрафів: огляд та аналіз наслідків
  • Новації мобілізаційного закону, які впливають на обов’язки роботодавців
  • Зміни з 18.05.2024 у порядку військового обліку, повноваженнях ТЦК та збільшення штрафів: огляд та аналіз наслідків

Як провести скорочення чисельності та штату

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренди управління персоналом: від адаптивності до інклюзивності

Управління персоналом сьогодні стикається з безліччю нових викликів і змін, що пов’язані з глобальними економічними, соціальними та технологічними трансформаціями. Тренди у сфері управління персоналом мають величезний вплив на те, як компанії взаємодіють зі своїми працівниками, як вони адаптуються до змін у світі праці та як створюють сприятливе робоче середовище. Усе про технології та підходи роботи кадрових служб — у статті.
136

Як ознайомити працівників з кадровими документами під особистий підпис

Ви можете обрати із трьох способів ознайомлення працівників із документом. Який саме обрати — залежить від кількості місця в документі та кількості працівників, що мають підписати його
93405

Курси кадровиків

Здобувати освіту онлайн — не лише тренд, а й спосіб зекономити час і кошти на дорогу, підлаштувати під себе розклад і перейняти досвід від кращих фахівців у своїй галузі. Які дистанційні курси для кадровиків обрати?
19109

Як ФОП має зберігати кадрові документи

ФОП має забезпечити збереженість документів із кадрових питань. Утім, нормативні вимоги щодо зберігання документів визначені тільки для підприємств, установ та організацій
5787

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді