Чи можна покласти обов’язки на іншого працівника під час простою за такою ж посадою та здійснювати за це оплату, — роз’яснення НАДС

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас

Чи можна покласти обов’язки на іншого працівника під час простою за такою ж посадою та здійснювати за це оплату, — роз’яснення НАДС

Наказ про простій на час воєнного стану окремим працівникам

Визначення простою міститься у статті 34 КЗпП. Відповідно до цієї норми простій — це зупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами.

Тобто простій передбачає зупинення роботи з об’єктивних причин та тимчасове припинення виконання посадових обов’язків. Отже, покладати обов’язки на іншого працівника за посадою на якій виник простій недоцільно.

Водночас НАДС на своїй сторінці у Фейсбук додає: у разі, якщо суб’єктом призначення приймається рішення про необхідність покладання посадових обов’язків за посадою щодо якої оголошено простій на іншого працівника виплата за додаткове навантаження здійснюється відповідно до частини третьої статті 52 Закону України «Про державну службу».

додаток

Як повторно отримати критичність та перебронювати працівників на новий строк

Статті за темою

Усі статті за темою

Неповний робочий час: запровадження, оплата, табелювання

Неповний робочий час — це один із видів тривалості робочого часу, передбачений законодавством. Що передбачає неповний робочий час і порядок його встановлення? Для кого встановлюється неповний робочий час? Чи можливе переведення на неповний робочий день під час війни? Як зафіксувати неповний робочий час в штатному розписі? Які особливості прийняття на роботу з неповним робочим днем варто враховувати обом сторонам трудових відносин? Усе про неповний робочий час в умовах війни та перехід з неповного робочого часу на повний — у статті.
165245

Підсумований облік робочого часу

Введення підсумованого обліку робочого часу — це процедура запровадження на підприємстві особливого режиму обліку робочого часу, коли облік ведуть не за кожний день чи тиждень окремо, а за обліковий період (місяць, квартал, рік). Це дозволяє гнучко планувати графіки роботи, особливо там, де неможливо встановити стандартний робочий день або тиждень (транспорт, охорона, медзаклади, безперервне виробництво тощо)
47060

Захист працівників під час роботи при низьких температурах: про що має знати кадровик

Захист працівників під час роботи при низьких температурах є важливим аспектом охорони праці. Який має бути оптимальний температурний режим на робочому місці? При якій температурі скорочується робочий день? Які особливості нормативного регулювання має робота при низькій температурі? Усі відповіді — у статті
29110

Перехід на зимовий час 2025 в табелі обліку та графіках змінності

Переведення годинника на зимовий час — це практика, коли годинники переводять назад на одну годину, щоб використовувати світловий день більше вранці та зекономити електроенергію. Відтак, у ніч з 25 на 26 жовтня українці переведуть свої годинники на годину назад. Що має врахувати роботодавець, кадровик та працівник під час осіннього переведення часу?
24793

Графік роботи працівників

Графік роботи працівників, зразок якого підприємство визначає самостійно, визначає години і дні, коли працівники повинні виконувати свої обов’язки. Підприємство самостійно визначає, який графік роботи працівників діє у його межах. Як скласти графік роботи працівників таким чином, щоб він відповідав нормам закону та влаштовував усі сторони трудових відносин, — читайте у статті
195358

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді