Скористайтеся рекомендаціями, що допоможуть зберегти продуктивність

Під час спеки керівникам підприємств слід подбати про оптимальний режим праці та відпочинку. Таким чином можна не лише підвищити продуктивність праці, а й уникнути перегрівання працівників та зменшити ризики нещасних випадків.
Як організувати роботу у спеку
У Держпраці надають такі рекомендації задля якнайкращої організації умов праці в умовах підвищеної температури:
- нормалізуйте мікроклімат, використовуючи:
- природну вентиляцію (провітрюання);
- вентилятори на низьких налаштуваннях для циркуляції повітря;
- захистіть від надмірного теплового випромінювання:
- забезпечте тіньові зони на робочих місцях;
- використовуйте сонцезахисні штори або жалюзі;
- обмежте перебування працівників під прямими сонячними променями;
- не допускайте зневоднення:
- надайте працівникам доступ до прохолодної питної води та нагадуйте їм про регулярне споживання рідини;
- за можливості — використовуйте ізотонічні напої для підтримки електролітного балансу;
- подбайте про імунітет:
- організуйте короткі перерви для відпочинку
- формуючи графік роботи, уникайте найспекотніших годин дня (бажано перенести фізичні роботи на ранок або на вечір);
- стежте за одягом та обладнанням:
- слід надавати перевагу легкому одягу з натуральних тканин;
- використовуйте засоби захисту від сонця (головний убір, сонцезахисний крем).
За інформацією Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.