Скористайтеся рекомендаціями, що допоможуть зберегти продуктивність

Під час спеки керівникам підприємств слід подбати про оптимальний режим праці та відпочинку. Таким чином можна не лише підвищити продуктивність праці, а й уникнути перегрівання працівників та зменшити ризики нещасних випадків.
Як організувати роботу у спеку
У Держпраці надають такі рекомендації задля якнайкращої організації умов праці в умовах підвищеної температури:
- нормалізуйте мікроклімат, використовуючи:
- природну вентиляцію (провітрюання);
- вентилятори на низьких налаштуваннях для циркуляції повітря;
- захистіть від надмірного теплового випромінювання:
- забезпечте тіньові зони на робочих місцях;
- використовуйте сонцезахисні штори або жалюзі;
- обмежте перебування працівників під прямими сонячними променями;
- не допускайте зневоднення:
- надайте працівникам доступ до прохолодної питної води та нагадуйте їм про регулярне споживання рідини;
- за можливості — використовуйте ізотонічні напої для підтримки електролітного балансу;
- подбайте про імунітет:
- організуйте короткі перерви для відпочинку
- формуючи графік роботи, уникайте найспекотніших годин дня (бажано перенести фізичні роботи на ранок або на вечір);
- стежте за одягом та обладнанням:
- слід надавати перевагу легкому одягу з натуральних тканин;
- використовуйте засоби захисту від сонця (головний убір, сонцезахисний крем).
За інформацією Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.