Працює електронне бронювання через Дію
Електронне бронювання через Дію
На Порталі Дія запрацювала послуга електронного бронювання. Керівники критично важливих підприємств та підприємств, які забезпечують потреби сил оборони, відтепер можуть бронювати працівників онлайн через Портал Дія.
«Ключова мета запровадження бронювання через Дію — максимально пришвидшити процес, зробивши його автоматизованим й наскільки це можливо скоротити час очікування. Як показало попереднє тестування, забронювати працівника через Дію можна значно швидше. Вся необхідна інформація буде доступною у керівника в його електронному кабінеті. Для працівника, який отримав бронювання, інформація оновиться у його застосунку Резерв+. Ті, хто хоче отримати паперову версію підтвердження бронювання, також матиме таку можливість», — розповіла Перша віцепрем’єр-міністерка України — Міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Алгоритм бронювання на Порталі Дія наступний:
- Міністерства, обласні військові адміністрації (ОВА) до вносять Єдиного переліку Установ (органів влади, підприємств, організацій) підприємства, установи та організації (далі —підприємства) які мають право бронювати працівників.
- Керівник підприємства подає через Портал Дія списки на бронювання та засвідчує заяву електронним підписом.
- Система автоматично перевіряє, чи людина працевлаштована офіційно і чи є її дані в реєстрі Оберіг.
- Протягом доби керівнику надсилається сповіщення про результат розгляду.
- Якщо рішення позитивне система автоматично переводить військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії бронювання. З цього моменту він вважається заброньованим, а інформація про бронювання з’являється у застосунку Резерв +.
«Електронне бронювання через Портал Дія доступне для підприємств та установ, які є критично важливими. Послуга працює в кілька кліків, а результату слід чекати не довше години. У цьому сервісі ми автоматизували всі процеси, які можна автоматизувати, щоб пришвидшити оформлення бронювання й не витрачати час на збір документів чи походи до держорганів. Цифровізація процесу усуває людський фактор, адже всі дані перевіряються автоматично, а керівник у режимі реального часу розуміє, кого забронювали, а кого ні і яка причина відмови», — зазначив Михайло Федоров, Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністр цифрової трансформації.
Під час бета-тестування було заброньовано 929 працівників.
«Раніше бронювання було доволі заплутаним. А через втрату даних доводилося подавати людей наново. Нова послуга без людського фактору на Порталі Дія зробить бронювання швидким і прозорим. Результат автоматично відображатиметься в застосунку Резерв +», — зазначила заступниця Міністра оборони Катерина Черногоренко.
Витяг про бронювання можна буде завантажити на Порталі Дія та за потреби роздрукувати.
Детально про процес бронювання на Порталі Дія у відео.
Ірина Матійко
За інформацією Мінекономіки, Мінцифри та Міноборони