Тих, хто ухиляється від медоглядів, можна приятгти до відповідальності

Проведення медичних оглядів для працівників здійснюють задля профілактики та запобігання професійним захворюванням та виробничому травматизму (він може бути спричинений погіршенням стану здоров’я працівників).
Як організувати медичні огляди працівників
Обов'язковому медичному огляду підлягають такі категорії працівників працівників:
- особи віком до 21 року;
- зайняті на:
- важких роботах;
- роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці;
- роботах, де є потреба у професійному доборі.
Водночас у Пенсійному фонді додали, що наявність шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу на конкретних робочих місцях працівників є основною підставою для проведення медоглядів.
Закон України «Про охорону праці» покладає обов'язок забезпечити проведення медоглядів на роботодавця, який повинен за власні кошти організувати як сам медогляд, так і поглиблене медичне обстеження працівника, у якого виявлять підозру на професійні та виробничо зумовлені захворювання. Так само коштом роботодавця оплачують медичну реабілітацію таких працівників та диспансеризацію працівників з груп ризику розвитку професійних захворювань.
За працівниками при цьому зберігають місце роботу і заробіток. Проте, якщо працівник ухилятиметься від проходження медогляду, роботодавець може притягнути його до дисциплінарної відповідальності та відсторонити від роботи (без збереження зарплати).
Зауважте, окрім попереднього та періодичного медоглядів працівник також може проходити позачергові медогляди (за власною заявою чи за ініціативою роботодавця).
За інформацією ПФУ Донецької області
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.