Мінекономіки повідомило про запуск онлайн-платформи «Пульс». Цей ресурс має стати єдиним цифровим інструментом для прозорих відносин між державою та бізнесом і покращити якість надання послуг державою.
Моніторинг змін у законодавстві: вересень 2024 року
Портал акумулюватиме оцінки державних послуг підприємцями та їхні відгуки. У разі проблем заявку візьмуть у роботу, щоб виправити ситуацію (відповідь з'явиться в онлайн-кабінеті). Водночас органи влади можна буде і похвалити.
Після аналізу відгуків планують сформувати Індекс задоволеності підприємців (Entrepreneur Satisfaction Score).
Наразі на платформі наявні такі компоненти:
- Дашборд — публічна інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками.
- Вікно для відгуків про взаємодію з державними органами та повідомлення про можливі проблеми.
Для використання цього сервісу знадобиться пройти авторизацію (електронний підпис, BankID або Дія.Підпис). - Особистий кабінет, де можна відстежувати статус та розгляд скарги.
Тут також наявна опція оцінки процесу опрацювання звернення.
Зараз доступна можливість 22 держоргани, але згодом їхній перелік хочуть розширити.
За інформацією Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці