
16 жовтня портал «Кадровик-01» святкує свій 17-й день народження.
17 років ми інформуємо вас про всі кадрові новини, відслідковуємо зміни у законодавстві та поспішаємо до вас із роз’ясненнями нововведень. 17 років нас гріє думка про те, що ви читаєте нас та користуєтесь нашими продуктами, а отже — ми все робимо правильно.
Вдячні вам за увагу та зворотній зв’язок! Саме ви завжди мотивуєте нас ставати кращими, швидшими, сильнішими.
Нагадуємо вам про наші продукти:
Також ви можете підписатись на нас у Facebook, Telegram, додати у смартфон наш Telegram-бот чи дивитись нас на Youtube. Тут багато анонсів та подій, які ви точно не пропустите. А щоб зробити цей день святковим і для вас, хочемо подарувати вам наші брендовані сумку та чашку!
Умови участі:
- Поставте вподобайку цьому допису на Facebook.
- Перейдіть за цим посиланням та оберіть варіант «Беру участь».
- Поставте «плюсик» у коментарях під цим дописом.
Переможця оголосимо дуже скоро: вже 21 жовтня проведемо розіграш за допомогою рандомайзера random.org.
Бажаємо успіху кожному!
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.