Запропонуйте багатодітним батькам, особам з інвалідністю, студентам та аспірантам взяти участь у тестуванні

Міноборони працює над тим, щоб у листопаді військовозобов’язані мали можливість оформити відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації у Резерв+. Для цього роботу сервісу почали тестувати у застосунку.
«Ми вже протестували сервіс внутрішніми ресурсами, але тепер хочемо перевірити його із користувачами Резерв+. Нам необхідні ваші відгуки і думки, щоб знати, що варто поліпшити у відстрочках перед запуском. Хочемо, щоб українці якомога скоріше могли забути про черги у ТЦК і збір папірців кожні три місяці», — повідомила заступник міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.
Щоб оформити відстрочку з особистих підстав онлайн, необхідно буде надіслати запит у Резерв+. Після того, як система перевірить, чи має військовозобов’язаний право на відстрочку, цей статус відобразиться в його військово-обліковому документі в електронній формі.
Відстрочка від призову в ТЦК: що змінилося
Взяти участь у тестуванні можуть:
- багатодітні батьки, що мають від 3 неповнолітніх дітей в одному шлюбі;
- особи з інвалідністю з актуальним пенсійним посвідченням;
- студенти та аспіранти, які здобувають послідовну освіту. Наприклад, бакалаври, що здобувають ступінь магістра. Або магістри, що навчаються в аспірантурі.
Щоб долучитись до тестування, Міноборони пропонує заповнити форму за посиланням.
Олена Петровська
За інформацією Міноборони
Керівники підприємств мають подавати до ТЦК за місцем знаходження щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах на таких транспортних засобах і техніці.
В умовах воєнного стану питання військового обліку набуває особливої актуальності. Кожне підприємство, установа чи організація зобов’язані забезпечувати належне ведення військово-облікових документів та взаємодіяти з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП). Саме тому план роботи з військового обліку на 2026 рік є обов’язковим для кадрової служби. Він дозволяє систематизувати всі заходи, контролювати своєчасність виконання завдань і бути готовими до перевірок
Ведення військового обліку — обов'язкова умова діяльності підприємства будь-якої форми власності. Порядок військового обліку до цього часу викликає низку питань у зв’язку з динамічністю законодавства у цій сфері. Матеріал стане вашим путівником під час організації військового обліку на підприємстві з нуля, адже містить усі головні, як законодавчі, так і практичні положення про військовий облік для ведення обліку військовозобов'язаних
Військовий облік працівників — це одна з обов’язкових функцій роботодавця. Кадровики відповідають за те, щоб усі призовники, військовозобов’язані та резервісти були належним чином поставлені на облік, а дані про них — своєчасно оновлювалися. Як вести військовий облік працівників онлайн? Чи повністю електронна форма військового обліку замінила паперовий військовий облік? Усе про облік військовозобов’язаних в електронному вигляді — у статті
В умовах воєнного стану в Україні актуальність належного ведення військового обліку значно зросла. Відповідальність за цей напрям роботи на підприємстві або в установі несе спеціально призначена особа — інспектор з військового обліку. Саме для такої посадової одиниці має бути розроблена чітка посадова інструкція, яка регламентує її обов’язки, права та відповідальність. Посадова інструкція відповідального за військовий облік на підприємстві — у статті, залишилось тільки скачати.