Запропонуйте багатодітним батькам, особам з інвалідністю, студентам та аспірантам взяти участь у тестуванні

Міноборони працює над тим, щоб у листопаді військовозобов’язані мали можливість оформити відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації у Резерв+. Для цього роботу сервісу почали тестувати у застосунку.
«Ми вже протестували сервіс внутрішніми ресурсами, але тепер хочемо перевірити його із користувачами Резерв+. Нам необхідні ваші відгуки і думки, щоб знати, що варто поліпшити у відстрочках перед запуском. Хочемо, щоб українці якомога скоріше могли забути про черги у ТЦК і збір папірців кожні три місяці», — повідомила заступник міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.
Щоб оформити відстрочку з особистих підстав онлайн, необхідно буде надіслати запит у Резерв+. Після того, як система перевірить, чи має військовозобов’язаний право на відстрочку, цей статус відобразиться в його військово-обліковому документі в електронній формі.
Відстрочка від призову в ТЦК: що змінилося
Взяти участь у тестуванні можуть:
- багатодітні батьки, що мають від 3 неповнолітніх дітей в одному шлюбі;
- особи з інвалідністю з актуальним пенсійним посвідченням;
- студенти та аспіранти, які здобувають послідовну освіту. Наприклад, бакалаври, що здобувають ступінь магістра. Або магістри, що навчаються в аспірантурі.
Щоб долучитись до тестування, Міноборони пропонує заповнити форму за посиланням.
Олена Петровська
За інформацією Міноборони
В умовах воєнного стану в Україні актуальність належного ведення військового обліку значно зросла. Відповідальність за цей напрям роботи на підприємстві або в установі несе спеціально призначена особа — інспектор з військового обліку. Саме для такої посадової одиниці має бути розроблена чітка посадова інструкція, яка регламентує її обов’язки, права та відповідальність. Посадова інструкція відповідального за військовий облік на підприємстві — у статті, залишилось тільки скачати.
Державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації незалежно від форми власності та підпорядкування зобов’язані вести військовий облік працівників. Порушення правил військового обліку — досить поширена проблема на сьогодні. Розглянемо, яка відповідальність за порушення у сфері військового обліку передбачена законодавством та які особливості притягнення до відповідальності за порушення ведення військового обліку.
Робота з військового обліку є важливим аспектом діяльності будь-якого підприємства, особливо в умовах мобілізаційної готовності. Створення детального плану допоможе систематизувати всі процеси, забезпечити точність даних та своєчасне виконання всіх необхідних заходів. Як скласти план роботи з військового обліку на 2025 рік зразок — у статті.
Ведення військового обліку — обов'язкова умова діяльності підприємства будь-якої форми власності. Порядок військового обліку до цього часу викликає низку питань у зв’язку з динамічністю законодавства у цій сфері. Матеріал стане вашим путівником під час організації військового обліку на підприємстві з нуля, адже містить усі головні, як законодавчі, так і практичні положення про військовий облік для ведення обліку військовозобов'язаних
У матеріалі дізнаєтесь коли потрібно повідомити про зміну облікових даних, який строк та форма повідомлення про зміну облікових даних 2025, а зразки від експертів допоможуть скласти повідомлення та супровідний лист.