Ознайомтесь із рекомендаціями міжнародної організації праці

Міжнародна організація праці розробила Практичний посібник «ВІЛ/СНІД та сфера праці» в рамках забезпечення гідних умов праці.
Дискримінація на робочому місці та як їй запобігти: приклади з судової практики
Згідно з рекомендаціями, роботодавці мають заохочувати працівників з ВІЛ/СНІДом отримувати консультації та допомогу поза межами підприємства або в службах безпеки й гігієни праці.
Для цього роботодавці повинні зробити наступне:
- визначити експертів, групи самодопомоги й служби, що спеціалізуються на наданні консультацій з питань ВІЛ/СНІДу;
- визначити місцеві медичні й немедичні організації, які можуть бути корисними для працівників із ВІЛ/СНІДом;
- рекомендувати працівникам звертатися до медичних установ для проведення первинного огляду й лікування.
Роботодавці повинні надавати ВІЛ-інфікованим працівникам достатньо вільного часу, згідно з мінімальними національними нормами, для отримання консультацій та проходження лікування.
У випадку виробничого контакту з ВІЛ-інфекцією роботодавці повинні надавати працівникам достатньо часу для отримання консультацій, зі збереженням їх заробітної плати.
За інформацією
Центрального міжрегіонального управління Держпраці
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.