Державна регуляторна служба оприлюднила проєкт плану перевірок на 2025 рік
Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 № 877-V у статті 5 регламентує, що суб’єктів господарювання (далі — підприємства) перевіряють відповідно до річних планів органів державного нагляду / контролю.
Державна регуляторна служба (далі — ДРС) наказом від 14.11.2024 № 257 затвердила План здійснення комплексних заходів державного нагляду / контролю органів державного нагляду / контролю на 2025 рік (далі — План перевірок).
Комплексну перевірку проводять, якщо одне й те саме підприємство включили до Плану перевірок різних органів державного нагляду / контролю.

СКАЧАТИ
ДРС зазначає, що ухвалення Плану перевірок не суперечить постанові КМУ «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» від 13.03.2022 № 303. Обов’язок планування не скасований.
План перевірок 32037 підприємств на 2025 рік можна завантажити у форматі.xlsx. Держпраці планує перевірити 8239 підприємств, з них у 2077 — додержання ними законодавства про працю та про зайнятість населення, зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю.
Ірина Матійко
За інформацією ДРС
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.