Правління ПФУ розробило новий Порядок фінансування страхувальників
У який строк треба подати заяву-розрахунок до ПФУ для фінансування лікарняних
СПО об’єднань профспілок на сайті оприлюднив проєкт постанови правління ПФУ «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання страхових виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням» (далі — Порядок), де він перебуватиме на обговоренні до 18 грудня 2024 р.
Ухвалення акта дасть змогу визначити механізм та умови фінансування страхових виплат, встановлених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV.
Порядок розробили, щоб надавати страхові виплати за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням:
- у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності;
- допомоги по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання;
- страхових виплат, коли тимчасово переводять потерпілого на легшу, нижчеоплачувану роботу;
- відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних із цим ритуальних послуг.
Порядок також містить додатки: заяву-розрахунок та повідомлення про виплату страхових коштів застрахованим особам.
Заяву-розрахунок страхувальник подаватиме до головних управлінь ПФУ не пізніше п’яти робочих днів з дати, коли ухвалить рішення призначити страхові виплати. Це можна буде зробити в один із способів:
- у паперовій формі разом з електронною формою на носії інформації особисто або надіслати поштою;
- в електронній формі через вебпортал ПФУ з допомогою кваліфікованого електронного підпису або через Портал Дія у разі технічної можливості.
Коли ухвалять Порядок, втратять чинність підзаконні нормативно-правові акти, що регулювали це питання раніше.
Тетяна Фіало
За інформацією СПО об’єднань профспілок
Роль кадровика в сучасному бізнесі стає все більш стратегічною, адже ключові кадри компанії — це її головний актив. Від ефективності їхньої роботи залежить не тільки підбір та утримання талановитих співробітників, але й загальний клімат у компанії та її конкурентноспроможність. Тому ключові навички кадровика постійно розширюються.
Складання детального плану роботи відділу кадрів — це не просто формальність, а стратегічний крок, який дозволяє оптимізувати процеси, підвищити ефективність роботи та забезпечити безперебійну діяльність підприємства. У статті дізнаєтесь про план роботи відділу кадрів на 2025 рік та знайдете план роботи відділу кадрів на рік (зразок).
У багатьох малих та середніх підприємствах роль бухгалтера часто виходить за межі стандартних фінансових функцій. Іноді саме бухгалтер веде кадровий обік, що може значно вплинути на організацію роботи компанії. У статті відповіді на питання: що робити, якщо об’єднуєш дві посади — кадровик/бухгалтер; як ефективно організувати роботу, коли ти бухгалтер-кадровик; які переваги та виклики можуть виникнути в такій ситуації та особливості навчання на кадровика бухгалтеру.
Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
Всі експерти редакції колись працювали у кадрових службах, тож знають із власного досвіду, наскільки кропітка і важлива ваша робота. А оскільки колишніх кадровиків не буває, ми раді потішити вас онлайн сервісом, який виконає самотужки частинку вашої роботи. Калькулятор допоможе при розрахунку різних періодів трудового стажу. Просто внесіть необхідні дані.