Порядок проведення конкурсу на посаду керівника медзакладу КМУ доповнив новою нормою

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
провідний експерт із трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
Представники трудового колективу закладу не увійдуть до складу конкурсної комісії, якщо заклад вчасно не надасть пропозиції кандидатур

Як проводити конкурс на посаду керівника ЗОЗ

14 січня 2025 р. набрала чинності постанова КМУ від 10.01.2025 № 14. Вона внесла зміни до пункту 13 Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2017 № 1094 (далі — Порядок № 1094).

Раніше КМУ постановою від 23.07.2024 № 840 суттєво змінив вимоги до якості складу та кількості членів конкурсних комісій. До складу конкурсної комісії, входять зокрема два представника трудового колективу закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ), яких трудовий колектив обирає на загальних зборах. Пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії подаються до органу управління протягом 15 днів з моменту коли оприлюднили оголошення про початок формування конкурсної комісії. Його оприлюднюють на Єдиному веб-порталі вакантних посад у державних та комунальних закладах охорони здоров’я та офіційному веб-сайті органу управління. Одночасно оприлюднюють і рішення про конкурс.

Зміни встановлюють, якщо трудовий колектив закладу не подасть до органу управління пропозиції кандидатур своїх представників до складу конкурсної комісії в установлений строк — кількість та склад комісії визначать відповідно до пункту 14 Порядку № 1094. Це означає, що конкурс проводитимуть без представників трудового колективу, як для новостворених закладів.

Нагадаємо, що під час воєнного стану конкурс на посаду керівника медзакладу не проводять. Це регламентує Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389-VIII (далі — Закон № 389). Норми частини дев’ятої статті 9 Закону Закону № 389 дозволяють сільському, селищному, міському голові призначати на посади та звільняти з посад керівників комунальних підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління відповідного органу місцевого самоврядування, без конкурсного відбору. Порядок процедури призначення без конкурсного відбору містить частина п’ята статті 10 Закону № 389.

Конкурс на посаду керівника медзакладу, що був призначений без конкурсу відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону № 389 оголошується протягом шести місяців після закінчення воєнного стану. Особа, яку призначили керівником закладу без конкурсу, має право перебувати на посаді максимум 12 місяців із дня, як припинять чи скасують воєнний стан (абз. 3 ч. 7 ст.10 Закону №389).

За інформацією КМУ

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66083

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
178

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
287

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
305

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15306

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді