Порядок визначить механізм та умови, за яких ПФУ фінансуватиме страхувальників
4 квітня 2025 р. ПФУ на своєму сайті оприлюднив доопрацьований Проєкт постанови правління ПФУ «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання страхових виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням» (далі — Порядок). Документ впорядкує фінансування страхових виплат, які регламентує Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV.
Як оформити рішення про призначення страхових виплат
Детально про Порядок у новині — Фінансування страхових виплат врегулюють, — проєкт ПФУ
Наразі, уточнили, що Порядок встановить процедуру та умови фінансування страхувальників для виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності, яка включатиме, зокрема:
- догляд за хворою дитиною;
- догляд за дитиною віком до 14 років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років на весь період реабілітаційної допомоги, за наявності медичного висновку про необхідність стороннього догляду за дитиною;
- допомогу по вагітності і пологах;
- допомогу на поховання, крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві.
Підзаконні нормативно-правові акти, що регулювали це питання раніше, втратять чинність, коли Порядок ухвалять.
За інформацією ПФУ
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.