
Після оформлення трудового договору роботодавець повинен повідомити Державну податкову службу про прийняття працівника на роботу.
Повідомлення в податкову про прийняття на роботу
Повідомлення необхідно подати до початку роботи працівника за формою, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413. Його подає роботодавець, уповноважена ним особа або фізична особа за місцем їхнього обліку як платників єдиного внеску.
Повідомлення можна подати в електронній або паперовій (якщо не більше п’яти працівників) формі. Цю інформацію вносять до реєстру застрахованих осіб.
За інформацією
Головного управління ДПС в Дніпропетровській області
Воєнний стан в Україні вплинув на всі сфери суспільного життя, зокрема й на ринок праці. На час воєнного стану пріоритет в трудовому законодавстві належить Закону № 2136. За яким договором приймати на роботу в умовах війни, кому можна встановлювати випробування, та як повідомити ДПС про прийняття нового працівника під час воєнного стану 2025, роз’яснюємо у статті.
Повідомлення про прийняття працівника на роботу є важливим документом, який підтверджує факт укладення трудового договору між роботодавцем і працівником. Повідомлення про прийняття на роботу служить для формалізації процесу найму та є важливою складовою кадрового обліку. У цій статті ми розглянемо особливості повідомлення в ДПС про прийняття на роботу, чи потрібно подавати повідомлення про прийняття на роботу по цпх (договори цивільно-правового характеру), яка форма повідомлення про прийняття на роботу, чи передбачено штраф за неподання повідомлення про прийняття на роботу.
Часом обставини складаються так, що новоприйнятий працівник не вийшов на роботу. В такому випадку необхідно повідомити ДПС про анулювання повідомлення про прийняття на роботу. В які строки це необхідно зробити? Чи передбачена відповідальність за неподання скасовуючого повідомлення про прийняття на роботу?
Працівника допускають до роботи лише після, зокрема ДФС про прийняття працівника на роботу. Під час заповнення повідомлення про прийняття на роботу з тих чи тих причин можна припуститися помилки. А чи можна та як її виправити?
Під час кібератаки 27 червня через мережу Інтернет перестали працювати комп’ютерні програми (1С:Підприємство, M.E.Doc та інші). Кадровику необхідно звільнити працівника з роботи та прийняти нових працівників. Чи можна в цій ситуації оформити звільнення та повідомити ДФС про прийнятих працівників пізніше, після відновлення роботи програмного забезпечення?