
Пенсійний фонд України формує та веде Реєстр застрахованих осіб. Відомості до Реєстру, зміни та уточнення вносять в електронній формі в автоматичному режимі на підставі відомостей про трудові відносини, нараховану зарплату застрахованих осіб, з якої сплачено страхові внески.
Як сканувати трудові книжки й передати до ПФУ
Щоб внести до Реєстру застрахованих осіб інформацію про трудові відносини, страхувальник повинен подати таку звітність:
Повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Податковий розрахунок.
Відомості про трудову діяльність працівника.
Відомості про трудову діяльність працівника подають через вебпортал ПФУ в електронній формі у вигляді xml-файлу одним із таких способів:
- у вигляді сканкопій передбачених законодавством документів;
- в оцифрованому вигляді — в електронному кабінеті на вебпорталі ПФУ, до якого додаються скановані копії документів.
Інформація про трудову діяльність працівника вноситься до Реєстру застрахованих осіб згідно із Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
За інформацією
Головного управління ПФУ в Чернівецькій області
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.