Як визначати cтрок виконання завдань, коли оцінюють результати службової діяльності держслужбовців

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
експерт з трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
НАДС рекомендує встановлювати чіткий строк

Результати службової діяльності держслужбовців щороку оцінюють (ст. 44 Закону України «Про державну службу» від 10.12. 2015 № 889-VIII). Порядок проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців затвердила постанова КМУ від 23.09.2017 № 640 (далі — Порядок № 640).

Показники результативності, ефективності та якості є підставою, щоб оцінювати результати службової діяльності. Коли їх визначають, ураховують посадові обовязки держслужбовця та те, чи дотримує він правил етичної поведінки та вимоги законодавства у сфері запобігання корупції, чи виконує індивідуальну програму професійного розвитку, а також показники, визначені у контракті про проходження держслужби, якщо його укладали.

Оцінювання проводять у такі етапи:

  • визначають завдання i ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності (далі — ключові показники);
  • визначають результати виконаних завдань;
  • затверджують висновок щодо оцінювання результатів службової діяльності держслужбовців (далі — висновок), крім випадків, коли жодне із визначених завдань не підлягає оцінюванню.

Завдання і ключові показники мають відповідати цілям держоргану, відображати результативність діяльності держслужбовця та бути вимірюваними кількісно та / або якісно. Для держслужбовця визначають від двох до пяти завдань.

Результати виконаних завдань визначають у жовтні — грудні за період з 1 січня поточного року або з дати, коли визначають завдання і ключові показники до дати, коли у наказі / розпорядженні фіксують результати виконаних завдань. Тому визначені завдання і ключові показники мають бути виконані до дати, коли приймають наказ / розпорядження про результати виконаних завдань, адже з цієї дати припиняється період, який для цього встановили.

НАДС наголошує, що для того, щоб визначати конкретний період для виконання завдань, необхідно в графі «Строк виконання» форми завдань i ключових показників згідно з додатками 1, 7 до Порядку № 640 вказувати чіткий строк. Наприклад, «15 квітня», «вересень», «II квартал», «протягом звітного періоду» (розяснення від 15.05.2025 № 193-р/з).

Також НАДС звертає увагу на те, що формулювання «до кінця року», «протягом року» або, «до кінця 2025 року» некоректні та можуть призвести до оскарження результатів.

Пріоритетні та стратегічні завдання, які виконують протягом всього звітного періоду, а ïx остаточне виконання припадає на кінець поточного року, варто розділити на ключові етапи виконання i саме ці етапи включити у завдання i ключові показники.

За інформацією НАДС

Інтеграція ветерана в колектив: як налагодити комунікацію та співпрацю

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
67068

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
241

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
395

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
412

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15664

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді