Оновлено Типове положення про бухгалтерську службу в бюджетних установах

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Документ оптимізує функції, повноваження та статус бухгалтерських служб відповідно до чинного законодавства

Оновлено Типове положення про бухгалтерську службу в бюджетних установах

Затверджено нову редакцію Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи. Документ враховує норми Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших актуальних нормативно-правових актів.

У новій редакції оптимізували завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби. Визначили її статус, а також статус керівника служби — відповідно до чинного законодавства.

Окрема увага — врегулюванню відносин бюджетних установ з централізованими бухгалтеріями, які здійснюють обслуговування.

За інформацією Telegram-каналу Тараса Мельничука

додаток

Перевірки 2025: Держпраці + ТЦК, мобінг

Статті за темою

Усі статті за темою

Запис в трудову книжку про прийняття на роботу

Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі (ч. 3 ст. 48 КЗпП).
146549

Норма тривалості робочого часу на 2026 рік

Норми тривалості робочого часу для п’ятиденки і шестиденки на 2026 рік обчислила провідний експерт із трудового законодавства Олена Петровська. Уже зараз можна користуватись виробничим календарем 2026, щоб правильно скласти графіки роботи, табелі обліку часу
4863

Робота під час повітряної тривоги

Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
9801

10 типових помилок у кадрових наказах і як їх уникнути

Кадрові накази — це основа документального оформлення трудових відносин. Саме вони підтверджують прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток та інші кадрові дії. Проте навіть незначні помилки у кадрових документах можуть стати підставою для штрафів, трудових спорів чи визнання наказу недійсним. Щоб уникнути таких ризиків, кадровику важливо знати типові помилки у кадрових наказах та дотримуватись правил їх правильного оформлення
2991

Інструкція з кадрового діловодства

Діловодство — це сукупність процесів, що забезпечують документування управлінської інформації та організацію роботи зі службовими документами.
65410

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді