Як виправити помилки в трудовій книжці

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Роз’яснення ПФУ

Як виправити помилки в трудовій книжці

Якщо в трудовій книжці є помилка у написанні прізвища або немає запису про зміну прізвища, заповнити чи виправити цю інформацію може роботодавець з актуального місця роботи. 

Виправляємо помилки в трудових книжках

Якщо підприємство, яке внесло неправильний запис, ліквідоване, виправлення може зробити його правонаступник.

У випадку, коли прізвище, ім’я, по батькові в трудовій книжці не збігаються з даними паспорта, факт належності трудової книжки особі можна встановити через суд.

За інформацією

Головного управління ПФУ в Черкаській області

Зміни до Закону Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок заповнення трудової книжки

Трудова книжка — це літопис невтомної праці особи. Тож ставитися до заповнення трудової книжки кожен кадровик має вкрай відповідально. До уваги — основні вимоги до заповнення та відповідальність за неналежне ведення трудової книжки.
80237

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66346

Як ФОП прийняти працівника на роботу

Оформлення працівника на роботу фізичною особою-підприємцем (ФОП) в Україні має відбуватися відповідно до вимог трудового законодавства. Як ФОП прийняти працівника на роботу законно та швидко — у статті.
5663

Зразок запису про нагородження у трудовій книжці

Фіксувати в трудовій книжці нагородження і заохочення зобов’язує пункт 2.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58). Що і як писати — визначає підрозділ «г» розділу 2 Інструкції № 58.
32052

Особливості зберігання трудових книжок

Під час оформлення на роботу всі працівники зобов’язані подавати на підприємство трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (витяг з електронної трудової книжки).
24779

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді