У застосунку фіксується затримка з входом, але PDF-документи лишаються дійсними для перевірок

У застосунку Резерв+ тимчасово фіксуються труднощі з авторизацією. Через високе навантаження система працює повільніше, що може ускладнити вхід для користувачів. Над вирішенням проблеми вже працюють технічні фахівці.
Водночас усі, хто раніше згенерував PDF-документ у Резерв+, можуть продовжувати ним користуватись. Файл має таку ж юридичну силу, як і паперовий документ, і може бути використаний під час перевірок без обмежень.
Очікується, що найближчим часом застосунок повернеться до стабільної роботи.
За інформацією Telegram-каналу Міністерства оборони України
https://t.me/ministry_of_defense_ua/13123
У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті
Питання виїзду за кордон у період воєнного стану в Україні залишається актуальним, особливо для тих, хто підлягає бронюванню. Відпустка заброньованого за кордоном — це складна і багатогранна тема, яка вимагає уважного аналізу законодавчих змін та практичних механізмів реалізації такого виїзду
В умовах воєнного стану в Україні питання мобілізації та взаємодії з Територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) набувають особливої актуальності. Для роботодавців це означає необхідність чіткого розуміння своїх обов’язків щодо оповіщення працівників про виклик до ТЦК. Невиконання цих вимог може призвести до серйозних юридичних наслідків. Як оповістити працівника про виклик до ТЦК — у статті
Що має врахувати кадровик, якщо працівник просить надати відпустку в умовах воєнного стану?
Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.