Книга з реєстрації заяв: як затвердити

2744
Автор
керівник експертної групи Експертус Кадри, Київ

Запитання

Чи затверджувати наказом журнал або книгу реєстрації заяв?

Відповідь

Ні.

Наявність журналу реєстрації заяв, його форму та строк зберігання передбачають в номенклатурі справ.

Номенклатура справ — обов’язковий для кожної установи систематизований перелік назв справ, що формуються в її діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ (п. 2 Загальних положень Правил  організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5; далі — Правила № 1000/5).

Які справи включати до номенклатури справ

Номенклатура справ призначена для встановлення в установі єдиного порядку формування справ для документів, створених в електронній і паперовій формах, забезпечення їх обліку, оперативного пошуку документів за їх змістом і видом, визначення строків зберігання справ і є основою для складання описів справ постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання, а також для обліку справ тимчасового (до 10 років включно) зберігання (п. 1 гл. 1 розд. IV Правил № 1000/5).

додаток

Зміна істотних умов праці та неповний робочий час

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Номенклатура справ: основні вимоги до складання

Як скласти номенклатуру справ підприємства чи установи, зведену чи структурного підрозділу на прикладі відділу кадрів, одержати зразки номенклатур справ — пропонуємо скористатися нашими порадами у цій статті
116854

Номенклатура справ 2026

Номенклатура справ 2026 — це систематизований перелік справ, які створюються у діяльності підприємства, установи чи організації протягом року. Вона є основою для правильного ведення діловодства, архівування та забезпечення збереженості документів
241

Завершуємо діловодний 2024-й та розпочинаємо 2025-й: шість невідкладних справ

Завершення діловодного року — це завжди звітність, журнали з діловодства та перевірка ведення документообігу протягом року. Правила організації діловодства та архівного зберігання документів завжди викликають низку питань: які загальні правила ведення діловодства, як має бути влаштована організація діловодства на підприємстві, де знайти реєстраційні форми діловода? Наші експерти підготували відповіді на ці та інші питання про ведення діловодства на підприємстві.
9132

Наказ про затвердження номенклатури справ 2025: потрібен чи ні

Незабаром дедлайн, а ви й досі шукаєте зразок наказу про затвердження номенклатури справ вашого структурного підрозділу? Тоді дослухайтеся до аргументів цієї статті, щоб полегшити собі роботу
65009

Номенклатура справ відділу кадрів 2025

Номенклатура справ — це фундамент організації документообігу. Вона визначає порядок формування, зберігання та використання документів. Що передбачає номенклатура справ 2025 року? Яка номенклатура справ відділу кадрів на 2025 рік? Відповіді на ці та інші питання а також номенклатура справ (зразок 2025) — у статті.
24970