Відповідь
Ні.
Наявність журналу реєстрації заяв, його форму та строк зберігання передбачають в номенклатурі справ.
Номенклатура справ — обов’язковий для кожної установи систематизований перелік назв справ, що формуються в її діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ (п. 2 Загальних положень Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5; далі — Правила № 1000/5).
Які справи включати до номенклатури справ
Номенклатура справ призначена для встановлення в установі єдиного порядку формування справ для документів, створених в електронній і паперовій формах, забезпечення їх обліку, оперативного пошуку документів за їх змістом і видом, визначення строків зберігання справ і є основою для складання описів справ постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання, а також для обліку справ тимчасового (до 10 років включно) зберігання (п. 1 гл. 1 розд. IV Правил № 1000/5).
Завершення календарного року — це час не лише підбиття підсумків, а й упорядкування ведення діловодства на підприємстві. Завершення діловодного року потребує системного підходу, адже від того, наскільки правильно організовано ведення кадрового діловодства, залежить збереження інформації. Які правила організації діловодства та архівного зберігання діють сьогодні? Як має бути здійснена організація кадрового діловодства у 2026 році? Де знайти реєстраційні форми діловода? Відповіді на ці та інші питання про правила ведення діловодства — у статті
Незабаром дедлайн, а ви й досі шукаєте зразок наказу про затвердження номенклатури справ вашого структурного підрозділу? Тоді дослухайтеся до аргументів цієї статті, щоб полегшити собі роботу
Номенклатура справ 2026 — це систематизований перелік справ, які створюються у діяльності підприємства, установи чи організації протягом року. Вона є основою для правильного ведення діловодства, архівування та забезпечення збереженості документів
Як скласти номенклатуру справ підприємства чи установи, зведену чи структурного підрозділу на прикладі відділу кадрів, одержати зразки номенклатур справ — пропонуємо скористатися нашими порадами у цій статті
Номенклатура справ — це фундамент організації документообігу. Вона визначає порядок формування, зберігання та використання документів. Що передбачає номенклатура справ 2025 року? Яка номенклатура справ відділу кадрів на 2025 рік? Відповіді на ці та інші питання а також номенклатура справ (зразок 2025) — у статті.