Номенклатура справ 2026

Стаття-подарунок від журналу «Кадровик-01»
Автор
порталу «Кадровик-01»
Номенклатура справ 2026 — це систематизований перелік справ, які створюються у діяльності підприємства, установи чи організації протягом року. Вона є основою для правильного ведення діловодства, архівування та забезпечення збереженості документів

Чи затверджувати наказом номенклатуру справ

Для чого потрібна номенклатура справ:

Правильно складена номенклатура справ відділу кадрів 2026 або інших підрозділів запобігає хаотичності документування на підприємстві.

Номенклатура справ відділу кадрів на 2026

У кадровій службі накопичується найбільше важливих документів: накази про прийняття, звільнення, відпустки, особові справи, військовий облік тощо. Тому до номенклатура справ відділу кадрів входять:

  • справи з особового складу (особові картки, трудові книжки, заяви);
  • накази з кадрових питань;
  • табелі обліку робочого часу;
  • документи щодо атестації, навчання та підвищення кваліфікації;
  • номенклатура для справ із військового обліку — списки призовників, повідомлення до ТЦК та СП, накази про призначення відповідальних осіб тощо.

Номенклатура справ (зразок 2026 року)

Типова номенклатура справ 2026 року може виглядати так:

Індекс справи

Заголовок справи

Строк зберігання

Примітка

01-01

Накази з особового складу (прийняття, звільнення, переведення)

75 років

Постійного зберігання

01-02

Графік відпусток 2026, накази про надання відпусток

5 років

01-03

Табелі обліку робочого часу

3 роки

01-04

Документи з військового обліку

5 років

Згідно з вимогами Міноборони

01-05

Особові справи працівників

75 років

Постійного зберігання

01-06

Документи про навчання та підвищення кваліфікації

5 років

Алгоритм складання номенклатури справ на 2026 рік

  1. Проаналізуйте діяльність підрозділу та перелік документів, які створюються протягом року.
  2. Складіть список справ за напрямками роботи.
  3. Визначте строки зберігання згідно з Переліком типових документів, що створюються у діяльності органів влади, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання.
  4. Узгодьте номенклатуру з архівом підприємства.
  5. Затвердіть документ наказом керівника.
додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді