Відповідь
Неправомірно. Це порушує правила діловодства та може бути кваліфіковане як порушення законодавства про працю.
Повноваження приймати, переводити на інші посади, звільняти працівників мають керівники підприємств відповідно до законодавства та локальних нормативних актів. Тому документально цю функцію оформлюють розпорядчим документом.
Розгорнута відповідь Ольги Догадіної, провідного експерта Експертус Кадри, та Олександра Денисенко, члена Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби України, у е-журналі "Кадровик-01" >>>>>>
Час від часу секретар або діловод на підприємстві стикається із проблемою перевидавання наказів. Коли це необхідно робити? Адже строку дії наказу безпосередньо в документі не визначають — лише строки виконання окремих завдань або наказу загалом
Отримайте оригінали довіреностей, які видавали працівникові. Повноваження, зазначені в них, припиняються з його звільненням
Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.