Заява-наказ

1519

Запитання

На підприємстві використовують документ під назвою «заява-наказ» з приміткою зверху «Має силу наказу» та відміткою про ознайомлення. Самої заяви працівника по суті немає. Наскільки це правомірно?

Відповідь

Неправомірно. Це порушує правила діловодства та може бути кваліфіковане як порушення законодавства про працю.

Повноваження приймати, переводити на інші посади, звільняти працівників мають керівники підприємств відповідно до законодавства та локальних нормативних актів. Тому документально цю функцію оформлюють розпорядчим документом.

Розгорнута відповідь Ольги Догадіної, провідного експерта Експертус Кадри, та Олександра Денисенко, члена Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби України, у е-журналі "Кадровик-01" >>>>>>

Як провести скорочення чисельності та штату

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Оформлення та зберігання документів з додатками

Додаток — складова документа, що уточнює, роз’яснює, доповнює його зміст або набуває чинності на підставі основного документа. Додатки мають документи всіх видів — й організаційно-розпорядчі, й інформаційно-аналітичні.
52753

Визначаємо організаційну структуру підприємства

Господарський кодекс передбачає, що підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру. Як правильно це зробити? У якому документі визначити? За якою формою скласти? — відповідаємо на ці та інші запитання.
46579

Журнал реєстрації заяв з кадрових питань

Службовий документ — офіційний документ, який юридична особа створила або отримала у процесі діяльності, відповідним чином зареєструвала та/або засвідчила (п. 3.14 ДСТУ 2732:2023 2732:2004 «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять»).
57383

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
30765

Інструкція з кадрового діловодства

Діловодство — це сукупність процесів, що забезпечують документування управлінської інформації та організацію роботи зі службовими документами.
60202