Відновлення трудової книжки після втрати
Запитання
Хто має відновити трудову книжку працівника, якщо втратив її роботодавець?
Відповідь
Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану
Якщо трудову книжку загубили на підприємстві, роботодавець має оформити її дублікат.
Пункт. 5.5 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58) скеровує: якщо трудова книжка (вкладиш до неї) стала непридатною (обгоріла, розірвана, забруднена і т. ін.), то роботодавець за останнім місцем роботи видає працівнику дублікат трудової книжки (вкладиш до неї)
При цьому вартість дубліката трудової книжки з працівника не стягують (п. 6.1 Інструкції № 58).
Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»
Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.
❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️
Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся