Пенсійний фонд України зазначив, що до нього часто звертаються за довідками ОК-5 та ОК-7, які містять індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Наразі для отримати документи можна кількома способами:
- у сервісному центрі ПФУ (для цього потрібно надати паспорт та довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків — ідентифікаційний код);
- онлайн на порталі або в мобільному застосунку Дія;
- онлайн через вебпортал електронних послуг ПФУ або у мобільному застосунку Пенсійного фонду.
Для того, щоб отримати довідки на порталі Пенсійного фонду, потрібно:
- зайти на вебпортал електронних послуг ПФУ та авторизуватися у будь-який зручний спосіб (за допомогою кваліфікованого електронного підпису, логіну та паролю, системи ID.GOV.UA, сервісу Дія.Підпис);
- у розділі «Комунікації з ПФУ» (меню зліва) обрати пункт «Запит на отримання електронних документів»;
- у полі «Тип звернення» обрати «Довідка ОК-5» або «Довідка ОК-7» (загальні дані вже будуть заповнені системою);
- надати згоду на передачу та обробку своїх персональних даних та натиснути «Відправити до ПФУ».
- перевірити наявність сформованої довідки в розділі «Мої звернення» (після формування документ надійде автоматично протягом кількох хвилин).
Після цього довідку за потреби можна буде завантажити на зйомний носій чи на власний пристрій.
За матеріалами Пенсійного фонду України