Виконати роботу і приділити час собі допоможе 7-ий випуск Довідника

Утримати баланс між роботою і життям — завдання не з легких. Впоратись допоможуть лайфхаки від експертів. Дізнайтеся, як створити бездоганний захід всього за 7 кроків. Як розпізнати та знешкодити токсичного працівника. Та як налагодити контакт з потрібними людьми. Про серйозне з усмішкою у липневому номері журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера».

Слово редактора

Згадайте про головне і подумайте про себе

Організовуємо документообіг

Оптимізація діловодних процесів

Електронне і паперове листування: як уникнути помилок при формуванні справ

Листування — справи на паперовому та електронному носіях. Якщо ігноруєте різноманітність носіїв листів і не враховуєте їх особливостей, виникають проблеми з формуванням справ. Швидко знайти оригінал потрібного листа, а тим паче подати керівнику за запитом історію листування — неможливо. У статті — помилки, яких припускаються ваші колеги у справах із листуванням, і настанови, як їх виправити.

База даних

Основні принципи інформаційно-пошукової роботи

Кожен секретар стикається з тим, що за його запитом система видає неприйнятні результати. У статті — причини неефективності пошуку і поради, як змінити запит.

Забезпечуємо роботу офісу

Експрес постачання

Як секретарю спростити витрати на експреспостачання: 4 лайфхаки

Підприємства надсилають термінові й важливі документи службами експреспостачання. Це швидко, але потребує витрат — особливо якщо підприємство велике і надсилає чимало документів. У статті — документи для роботи з кур’єрськими службами, лайфхаки, як знизити витрати підприємства на експреспостачання, обґрунтувати вигоду від взаємодії та використовувати помилки в роботі кур’єрської служби на користь підприємства.

Організація заходу

Як секретарю організувати бездоганний захід за 7 кроків

Керівник доручив підготувати захід — семінар, презентацію чи конференцію. Обсяг роботи величезний: розробити концепцію, розрахувати бюджет, знайти підрядників, спікерів, учасників. Перетворіть підготування заходу на проєкт. Сформулюйте цілі, сплануйте його етапи, оцініть ресурси, усе проконтролюйте і завершіть роботу без утрат і вчасно. Покрокова інструкція — у статті.

Працюємо з персоналом

Взаємодія

6 типів токсичних працівників: як розпізнати і знешкодити

Провалені проєкти, погані результати, сварки в колективі, негативні настрої, небажання працювати... За цим часто стоїть одна людина — колега. Йому все не подобається, він каже, що керівник некомпетентний, нічого не вдасться, трапиться щось погане. Знайома ситуація? Отже, поруч із вами токсичний працівник. Чим він небезпечний?

Взірцева колекція

Наказ про затвердження Інструкції з діловодства

Шаблон протоколу

Шаблон витягу з протоколу

Секретар і керівник

Бізнес-комунікації

Як зробити ініціативу відповідальною і вдалою

Ви всіляко намагаєтеся полегшити життя свого керівника, пропонуєте нові ідеї, але він сприймає їх як порушення меж дозволеного? Як проявляти ініціативу і при цьому не нервувати керівника? Відповіді — у статті.

Взаємодія

Як не допустити надмірного втручання керівника в особисте життя

Ви як помічник працюєте в тісному контакті з однією людиною. Є ризик, що керівник перейде межі припустимого втручання у ваш особистий простір та у ваше життя. Дистанція між вами зменшиться — і ви присвячуватимете весь свій час тільки йому. Як протистояти такому впливу і чим він небезпечний для вас?

Діловий етикет

Взаємодія

Про серйозне з усмішкою, або Як відповідати на каверзні запитання

«Коли ти нарешті вийдеш заміж?», «Коли ви народите другого?», «Ви що, розлучаєтеся, чому?», «А ти збираєшся взагалі купувати квартиру, чи так і будеш до старості жити з батьками?»... Як відповідати на такі, по суті, нетактовні запитання?

Ділова українська

Новації

Сторінками Нового правопису: зміни, уточнення, новації

Із 03.06.2019 діє новий Український правопис 2019 року. МОН рекомендує застосовувати норми і правила нової редакції правопису в усіх сферах суспільного життя. Дізнайтеся, як правильно писати займенники «ви», «вас». Коли ставити скісну риску. Як обрати закінчення родового відмінка. Як правильно «Пане Коваль» чи «Пане Ковалю».

Кар’єра

Типи підприємств

Злоякісна тусовка чи загублений світ: типи підприємств і роль секретаря у них

Опануйте шість типів підприємств. Класифікація допоможе, якщо вирішите змінити місце роботи, а також покаже основні труднощі на підприємстві, де працюєте зараз

Професійний розвиток

Практична психологія

Як налагодити контакти з потрібними людьми: правила ефективного нетворкінгу

Секретар, помічник, особистий асистент керівника мають установлювати довгострокові зв’язки — особисті й професійні. Як знайомитися і зібрати свою базу контактів? Ви не можете передбачити заздалегідь, хто з ваших колег або знайомих відіграє ключову роль у вашому житті. Кожен із них може несподівано прийти на допомогу або поділитися цінною інформацією. Тому ввічливість і коректність — ваша головна зброя!

Прийоми боротьби зі стресом, або Які поради шкідливі

Через подразники на роботі хвилюєтеся і припускаєтеся помилок. В інтернеті чимало порад, як перемогти стрес, але деякі з них шкідливі. Дізнайтеся, яких рекомендацій не варто дотримувати, якщо хочете впоратися з подразниками, а не погіршити проблему. Пройдіть наш тест і з’ясуйте, як реагуєте у складних ситуаціях.

ПРОЙТИ ТЕСТ

Практикум

Розв’яжіть без калькулятора

Усний рахунок розвиває увагу, пам’ять, концентрацію, а також допомагає перемикатися між декількома потоками мислення. Робота з математичними прикладами навіть надає ефект медитації та відволікає від сумних думок. Подивіться, як легко обчислювати про себе. Потренуйтеся на прикладах.

Краса та здоров’я

Особиста ефективність

Баланс між роботою та особистим життям: як знайти і зберегти

Так багато робочих завдань, що часом не встигаєте навіть пообідати? До кінця дня втомлюєтеся, а ще маєте вирішити особисті питання та просто відпочити? Ви — хронічний трудоголік. Попрацюйте над звичками й замініть їх на нові — і знайдете баланс між роботою та особистим життям.

Офісні фізкультхвилинки

Офісний фітнес: хочеш бути здоровим — тренуйся!


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

зміст

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.

❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Перевірки Держпраці під час воєнного стану

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді