Як працювати з журналом реєстрації наказів з кадрових питань тривалого строку зберігання
Якщо на підприємстві впровадили автоматизовану систему діловодства, реєструйте накази в автоматизованій системі.
Якщо автоматизованої системи немає, реєструйте накази в паперових журналах реєстрації 2025.

Нові реєстраційні форми замовляйте в друкарні або виготовте власноруч. Щоб створити журнал реєстрації 2025:
- придбайте теку-зшивач;
- роздрукуйте аркуші з формою журналу — шапка та пусті рядки;
- зробіть отвори на полі;
- підшийте до теки;
- підпишіть теку.
Зразок Журналу реєстрації наказів з кадрових питань тривалого (75 р.) строку зберігання 2025
Зразок Журналу реєстрації наказів з кадрових питань тривалого (75 р.) строку зберігання 2026
Наразі немає офіційно оприлюднених змін чи нормативних актів, які б конкретно стосувалися форми чи порядку ведення саме Журналу реєстрації наказів з кадрових питань тривалого строку зберігання на 2026 рік.
Як правило, кадрове діловодство керується чинними правилами, зокрема:
Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів.
Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів.
Якщо ж у 2026 році буде прийнято нові нормативні акти, що змінюють правила реєстрації чи класифікацію наказів, експерти адаптують форму журналу відповідно до цих змін.