Наказом Національного агентства України з питань державної служби від 08.04.2014 № 43, який набув чинності 04 липня 2014 року, затверджено новий Порядок ведення переліку державних органів, установ та організацій, посади керівних працівників і спеціалістів яких віднесені до посад державних службовців (далі — Порядок)
Наказом Національного агентства України з питань державної служби від 08.04.2014 № 43, який набув чинності 04 липня 2014 року, затверджено новий Порядок ведення переліку державних органів, установ та організацій, посади керівних працівників і спеціалістів яких віднесені до посад державних службовців (далі — Порядок).
Порядок визначає процедуру формування та ведення переліку державних органів, установ та організацій, посади керівних працівників і спеціалістів яких віднесені до посад державних службовців (далі — Перелік), складання та ведення якого спрямоване на забезпечення єдиних підходів до механізму обліку зазначених органів, установ та організацій.
Формування Переліку здійснюється на підставі відомостей, поданих державними органами, установами та організаціями, посади керівних працівників і спеціалістів яких віднесені до посад державних службовців (далі — державні органи), які щороку до 1 березня подають до Нацдержслужби України інформацію станом на 01 січня поточного року відповідно до Форми відомостей щодо обліку державних органів, установ та організацій, посади керівних працівників і спеціалістів яких віднесені до посад державних службовців № 1-ПДО (далі — Форма), затвердженої наказом Нацдержслужби України від 08.04.2014 № 43.
Порядком визначено, що у разі утворення державного органу інформація у 10-денний строк подається таким органом до Нацдержслужби України відповідно до Форми, а при зміні відомостей, що містяться у Формі, державні органи у 10-денний строк з дня настання таких змін подають до Нацдержслужби України оновлену інформацію.
З набранням чинності наказом Нацдержслужби України від 08.04.2014 № 43 (з 04.07.2014) втратив чинність наказ Головного управління державної служби України від 18.12.2000 № 74 «Про ведення обліку державних органів, установ та організацій, керівні працівники та спеціалісти яких віднесені до категорій державних службовців, та реєстру посад державних службовців».
Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.