3 вересня 2013 року на засіданні Верховної Ради України прийнятий за основу у І читанні проект Закону про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я (щодо строків укладання контрактів з керівниками державних, комунальних закладів охорони здоров’я)
За підтримку проекту закону проголосували понад триста народних депутатів України. У законопроекті пропонується частину дев’яту статті 16 Основ законодавства України про охорону здоров’я викласти у редакції, відповідно до якої керівники державних та комунальних закладів охорони здоров’я призначатимуться на посаду шляхом укладення з ними контракту строком на три роки.
Необхідність прийняття законопроекту у пояснювальній записці обгрунтовується тим, що після набрання чинності Законом України від 07.07.2011 № 3611-VI «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги», яким статтю 16 зазначених Основ було викладено у новій редакції, застосовується практика укладання контрактів з керівниками державних та комунальних закладів охорони здоров’я на один рік. На думку авторів законодавчої ініціативи, такий підхід є хибним, оскільки обмеженість контракту таким малим строком створює умови для посилення залежності керівників державних та комунальних закладів охорони здоров’я від інших посадових осіб, а також спрямовує зусилля новопризначених керівників закладів охорони здоров’я на утримання посади, а не на підвищення рівня якості та ефективності діяльності очолюваних ними закладів.
Варто зазначити, що запропоновані зміни не суперечать світовій практиці.
За інформацією єдиного веб-порталу органів виконавчої влади України «Урядовий портал»
(http://www.kmu.gov.ua)
Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.