Хоча процедуру повідомлення ДФС про прийняття на роботу запроваджено ще торік, час од часу хтось із нас спотикається на рівному місці, а уві сні сахається привидів штрафних санкцій. 30 мінімальних зарплат невблаганно стоять перед очима і затуляють екран робочого монітора. Чи вдасться уникнути відповідальності і як виправити?
Відповідь на ці запитання ви знайдете на шпальтах журналу «Кадровик-01» № 8/2016, який вийде друком за лічені дні. Якщо ситуація не чекає, зверніться по допомогу до електронної версії. Е-журнал «Кадровик-01» виходить раніше друкованого і доступний 24 години на добу з будь-якого комп’ютера, підключеного до Всесвітньої мережі.
Серпневий «Кадровик-01» допоможе:
- Оформити відсутність мобілізованого працівника, який перейшов на контракт
- Коректно відобразити відрядну оплату праці у штатному розписі наказі про прийняття
- Обчислити строк випробування за новими правилами
- Визначити тривалість відпустки, на яку припадає нічна зміна
- Нарахувати щорічну основну відпустку після виходу з відпустки для догляду за дитиною
- Віддати належне по відпустках працівнику, який працює на різних посадах із різною тривалістю відпусток
- Надати директору, який днює і ночує в кабінеті, бодай частину відпустки
- І нарешті відкликати з відпустки для відвернення простою.
Це лише дещиця із 30-ти найкорисніших матеріалів серпневого «Кадровика-01».
Спробуйте!
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.